Budak hingusan

eh..emotikon baru yang cumil lagi menggelabah.
aku gelarkan dia sebagai "budak hingusan"
ini adalah rupa sebenar budak tu.
comil kan?
wajib grab!!
cepat!!
aku curik kat BM, korang curik la jugak kat sini --> "budak hingusan"



@blogmenjerit@blogmenjerit@blogmenjerit@blogmenjerit@blogmenjerit@blogmenjerit


aku sgt teruja dgn mucus tersebot.

*sambung mengedit entri tentang budak hingusan*

aku bukan taknak buat script sendiri,
banyak2 tok guru kat Malaysia ni,
ade la yang baik2, dan ade gak yang sombong macam tuuutt,
jadi aku pon terjompe la sorang tok guru yang sudi mengajar aku buat script sendiri
jadi oleh sebab sekarang aku BZ,
aku curik la dulu emot2 yang bersepah2 ni
esok2 aku publish sendiri k..
aku dah siap buat script dah,
tinggal nak publish je,
SEGAN la plak,
adehh
blah la neo.
macam siot.
keje tak siap
menggelabah je lebih.
(apesal aku kutuk diri sendiri ni??)
arghh--chow,salam!@blogmenjerit




Comments

  1. eleh..
    curi boley ar..
    try wat sendirik...

    ReplyDelete
  2. x bleh blah smiley yg berpusing2 tu.. panjang gile.. hahahha

    ReplyDelete
  3. klu ko kasi kaler kuning sikit dia punya hingus, baru la jijik di pandang..

    ReplyDelete
  4. lmbt lg ler ak nk wat yg gerak2 cm ko tuh ... dulu ms pki firefox ak ad ler wat ... skang bior kosong jerk ... zuhud skit ak nih .. wahahaha

    ReplyDelete
  5. erm...daku pon nk blajau wat script...ko ajau la neo...

    ReplyDelete

Post a Comment