Sunday, October 05, 2008

Budak hingusan

eh..emotikon baru yang cumil lagi menggelabah.
aku gelarkan dia sebagai "budak hingusan"
ini adalah rupa sebenar budak tu.
comil kan?
wajib grab!!
cepat!!
aku curik kat BM, korang curik la jugak kat sini --> "budak hingusan"



@blogmenjerit@blogmenjerit@blogmenjerit@blogmenjerit@blogmenjerit@blogmenjerit


aku sgt teruja dgn mucus tersebot.

*sambung mengedit entri tentang budak hingusan*

aku bukan taknak buat script sendiri,
banyak2 tok guru kat Malaysia ni,
ade la yang baik2, dan ade gak yang sombong macam tuuutt,
jadi aku pon terjompe la sorang tok guru yang sudi mengajar aku buat script sendiri
jadi oleh sebab sekarang aku BZ,
aku curik la dulu emot2 yang bersepah2 ni
esok2 aku publish sendiri k..
aku dah siap buat script dah,
tinggal nak publish je,
SEGAN la plak,
adehh
blah la neo.
macam siot.
keje tak siap
menggelabah je lebih.
(apesal aku kutuk diri sendiri ni??)
arghh--chow,salam!@blogmenjerit




 

Designed by Alieff Artwork