Baru bangun dari COFFIN

Terkejot. I' ve been tagged by Nutz Si penggemar Kacang.

State 15 weird things/ habits/ little known facts about yourself.

1- I like to be on the LEFT site. Selesa berade di kawasan / bahagian KIRI .

2- Semua orang cakap aku POYO sebab aku akan kate "Aku allergic and pening la bile makan KACANG"

3- Bile sakit hati , aku terus PASSIVE.

4- Bile aku tunduk kepala and stare kat kaki aku, aku teramat terase yang aku RENDAH dan KETOT . Jadi aku akan mendongak jalan macam bagus and buat2 rase macam aku ni tinggi orangnye.Heheh.

5- Aku tak suka bersolek. Paling benci , I HATE LIPSTICK

6- Nyamuk suke GIGIT aku!!! Badan aku banyak kesan kene sedot ngan nyamuk keparat.

7- Ohh aku tak reti minum cofee, nescafe, milo . Tapi boleh minum TEH - O je.

8- Aku suke TIDO dengan rakus nye . Kate org, tido banyak leh buat otak lembab . Akulah contohnye.Susah nak kikis habit ni.

9- Orang percaya aku layan PUNK ROCK and ALTERNATIVE ROCK, tapi orang tak percaya aku memang layan NASYID and AYAT AL - QURAN

10- Aku tak suka GIRLS ACCESSORY . I prefer nothing on my hands except my wristwatch.

11- I like NATURE BEAUTY . I can be staring at the sky, moon , rain , trees , or lake for a long moment.

12- Perkara yang paling dibenci tapi kene buat : GOSOK BAJU KEMEJA LELAKI. Aku memang OUT!Berkali - kali aku cube, mesti failed.

13- Aku suke pakai BARANG MURAH (*murah gile*) tapi bile orang teka barang - barang aku, mesti diorang suke ingat aku pakai BARANG-BARANG MAHAL. Heks!

14- Aku suke ke tengok tv? Macam tak je. AKU TAK SUKE TENGOK TIVI.

15- Aku setia . I AM LOYAL .Tapi suke berfoya-foya. Eh?




Comments

  1. Oit!
    Tuan Rumah!
    sib baek ko tak tagged org len plak~
    hahaha

    ReplyDelete
  2. 4 aku jugak ngak suka ama lipstick...

    ReplyDelete
  3. neo ... daku x suka minum kopi ... tp sgt suka nescafe & indocafe ... wahahha ... kira klu kopi campuran , daku minum r ...

    daku pn suka nature ... x mekap pn g kuliah ... dulik per haku ... BF ak x der kt sini ... klu g dating , ak calit2 jer bedak johnsaon baby tuh ... huhuhu

    nyamuk & segala kuman suker sgt kt bdk ak ... ak ad allergik skali ... skali dpt garu , agak syusyah utk berenti ... hahaha ... garu smpi b'darah ...

    no . 8 , no . 9 , 14 & 15 tuh cm sm dgn ak r ... owh , luper lak ... kiter kn twin ... ahahah

    ReplyDelete

Post a Comment