Wednesday, September 10, 2008

Sekentot bersama ILUSI OPTIK


Setelah penat menggerudi dan memerah otak seperti memerah santan di dapor :pandaGeli_17:,
Aku hampir jadi 83 % giler :pandaGeli_14: ~

So, ape kate tengok gambo kat bawah ni kejap, polish otak korang yang kuning tuh kasik jadi kilat sikit!..
Sape terror, sile kasik tau aku,
:pandaGeli_15:ADE BAPE ORANG SEBENARNYE YANG ADE DALAM GAMBO TUH??:pandaGeli_13:

:pandaGeli_24:Anda tak dibenarkan tanye rakan seblah anda , atau makcik jiran sebelah umah mahupon atok kesayangan anda.Talian hayat juga tidak dibenarkan:pandaGeli_31:. SELAMAT MELEPAK sambil berfikir ye!



ratu, hana, dan ubi kentang, korang jangan nak ngelat..BUAT CEPAT tanpe banyak songeh
:pandaGeli_04:
 

Designed by Alieff Artwork