JALAN TAR macam tin sardin

Hasil dari pengembaraan aku ngan crew2 aku, Grin heh~ akhirnye inilah gambonye.
Angel Crew2 aku ni memang best la..Heart siap buat 2 trip pegi jalan tar.
1st trip aku g ngan my mom and bro along.
2nd trip aku g ngan my sis and my lil bro.
My dad?Hampes..VeryAngry Tido kat umah je dia tau..ekeke..Blush
:bofu_16:

KissNi adalah pada hari Sabtu 20 / 9 / 08 , merangkap pengembaraan pertama.
:bofu_47:

KissNi adalah pada hari Sabtu 27 / 9 / 08 , merangkap pengembaraan kedua.
:bofu_20:

OOOh..Inilah hasilnya ~ aku dapat 2 pasang baju raye * dan satu lagi pemberian mak aku.Angel

Baju kaler merah - RM90 Hot
Baju kaler hijau - RM70 Hot
Baju kaler hitam - RM 160 Hot

:bofu_04:

* Aku sure kalau korang pegi JALAN TAR, harge dah jatuh sekarang ni wey ~~ pegi beli la cepat!!ThumbsUp
:bofu_12:

Di ''kesempitan'' ini, saya Nurul Aina Bte Zakaria ingin menyusun 20 jari jemari tangan dan kaki untuk memohon ampun , ampun dan ampun kepada semua para peminat peminat blog saye yang *tah hape - hape* ni. Dalam beberapa bulan berblogging, saya sedar blog ni banyak pro and cons nyer. Boleh jadi heppy ( lepas gian ) and boleh jadi lalai jugak. So berpada - pada lah berblogging. Sempena Raya Eidul Fitri ni, saya rase amat hambar ~ tapi tak bermakna saya tak suka beraya.Huu..Di harap bile balik kampong nanti mood raye makin berkobar2. Salam kemaafan dari saye, NEO. Pemilik bebas blog ini. Ni je FreeGift yang saye sempat curik untuk kengkawang blog saye.Hehe, jangan malu2 nak amik.


Photobucket

SELAMAT HARI RAYA, MAAF ZAHIR & BATIN.


Comments

  1. gler ko neo... tinggi gler budget budger tuk baju..

    ko lum tulis list kasut kaler merah.. kasut kaler ijau.. kasut kaler hitam..? berapa lak tu?

    pastu handbag kaler merah..kaler hijau..kaler hitam..?

    hahaha. kena sepasang beb.. baru la meriah.. sume satu kaler..

    ReplyDelete
  2. ceria sunggoh raya kali ni..muhahaha...

    Jalan TAR best ekk?japgi aku nk tuwon kL!

    ReplyDelete
  3. adui!
    macam makcik da minah nih,,
    wey..
    berjimatlah ketika berbelanja..
    aku xbeli apa lagi pon lg nih..
    raya nak,
    tp baju raya xbeli g..alalaoalalala.

    ReplyDelete
  4. NEO TO :

    ---> OCTA : huh..bukan tinggi weh..ohh..pertama2 nye kene bersokor kepade ALLAH, rezeki dtg dari die yer adik2.Ekeke..entahla..aku pon terase macammahal semacam jer. takpela dah mak nak belanje,aku redha je la..nasib bek ade parent lagi..kalau tak, mesti aku takde baju raye.sob sob

    ---> QERAM : ceria ke raye taon ni?? insyaALLAh...mybe hambar sikit kot, firstime raye without my nenek.TINGGAL ATOK je..I love you atok..muaaahhh..WEH pegi jalan tar weh..harga sudah banyak jatohhh woo

    ---> LUTH : berjimat memang berjimat weh..aku dapat 2 pasang jer. Mak aku hadiahkan die punye baju hitam tu kat aku..so da dapat 3 pasang. Ape kate ko donate kat aku lagi 2 pasang. Nanti jadik 5 pasang weh..ERm, mengikut sunah nabi, jari raya pertama kita disunatkan memakai baju yang baru, bersih, dan cantik2..lalaa

    ReplyDelete
  5. weh neo,
    baru aku perasan, kak hang segak eh..
    apasal hang xsegak macam kak hang eh?
    nak berkenal2an ar.. hihii...

    ReplyDelete
  6. erm..gilak nye tggi budget...!!!!!!!

    daku x cukup uang nk beli baju raye..terpksa pkai yg lme..nk beli kasut je kat pasar je la..RM10 sudey...daku bersederhana di bulan mulia...huhuhu

    ReplyDelete
  7. alhamdulillah... merase gak ko raye sakan. hehe. ak sejak skola menengah smpai masok u, dapat salam parent sambil air mata berlinangan sudah cukup bg aku. sedih weh hidup dlm perantauan je . huhu. nk nanges

    ReplyDelete
  8. uiks.. neo. kak hang umo bpe? minta2 la belum umur 20 lg.

    ReplyDelete
  9. :O Total RM 320... bia bebenau dak nih... cam teepoo jew.. hahaha...
    giless.... raya sakan...

    ReplyDelete

Post a Comment