Thursday, September 11, 2008

Insaf sejenak

Isu2 kat bawah ni semua buat aku takot giler dan lebih berhati2.. Aku bersimpati atas keluarga Mohd. Yusof Abdul ~ dah la rumah kene rompak, anak terjun rumah sampai patah pinggang, lagi menyedihkan bini die plak kene bunuh...aku sedey..takziah pade keluarga Mohd.Yusof..


Aku bersimpati atas nasib orang China kat Beijing sebab 34 orang terbunuh akibat sisa lombong bijih pecah , dan orang tak dapat selamatkan diri dari lumpur dan batu yang meruntuhkan rumah2, dan menenggelami kawasan kediaman dorg, kebanyakkannya mati akibat terkambus dek tanah dan lumpur..


Aku rase cam tak tau nak cakap ape bile budak umo 17 tahun yang baru kenal ngan BF dier, dah kene rogol dengan kengkawan BF die secare bergilir2..Hm..tu la..jagelah diri kite baik2 wahai kaum perempuan..

Aku rase.. Datuk Ahmad Ismail, tak patut cakap bende sensitif yang melibatkan perkauman..tengoklah padahnye sekarang ni..die dah kene gantung keahlian UMNO selame 3 tahun..memang patut pon..sebab aku tak nak la, kalau perkare 13 may terjadi lagi..

Aku rase simpati, kat sorang budak india 19 tahun ni sebab mati kene kelar , dijumpai kat ladang kelape sawit, badan , kepala dan tangannye kene tetak, suspek macam kawan2 dia yang bunuh dia..tapi kejam nye...

:pandaGeli_21:
Sangat sedih dan menakutkan..Ya Allah, jauhilah kami semua dari sebarang bencana dan malapetaka..
 

Designed by Alieff Artwork