Todays class relief

Arini aku BENGANG !! :puteh_28:

Sampai2 sekolah jer:puteh_4:, dah kene masuk 2 kelas relief:puteh_18:


Yang tu takpe lagi..


Sesampainyer aku kat kelas 5 Ceria..

Budak2 ni perangai macam hantuuuuuuu!:puteh_8:

Walaupun tengah dalam peperiksaan:puteh_3:, dorg ni buat kelas macam tengah party!!:puteh_14:


Memandangkan aku ni tak suke nak menjerit dalam kelas,

Aku buat2 releks je la..:puteh_17:


Huh..Sesungguhnya aku bersabar...

Pastu masuk kelas 6 Jujur pulak, :puteh_6:..huu...

Budak2 ni macam sioottt...Pening pale aku jage diorang sumer ni...:puteh_20:

:puteh_5: Takpelah, buat pengetahuan korang sumer,

Aku baru 2nd time masuk kelas relief nih..:puteh_11:

Jadi aku macam BLUR :puteh_3:gak la bab handle budak - budak nih..:puteh_29:

Takpe, aku tabah menjadi seorang bakal guru! :puteh_2:

Comments

  1. sweethoney : wahh lalu lah..jangan lalu je..tido kat sini pon takpe la...free tau !!!

    ReplyDelete
  2. haha...student mencerminkan peribadi cekgunye...kakaka...

    ReplyDelete
  3. wohh jangan memain ngan budak2 sekolah ni skang..cikgu kat depan pon dier leh berguling2 kat belakang..wahhhhh

    ReplyDelete
  4. da..cekgu berguling2 kat depan, anak2 murid pn ngikut ler..hahaha

    ReplyDelete
  5. shah : tidakkkkkkkkkkkkkkk kamu patut merasaiinya juga..waarghh!tensen

    ReplyDelete
  6. ala, cam ler ak xpnah jadi anak murid..muahaha..

    ReplyDelete
  7. mr am : class relief tu kelas ganti la cik am..huhu dimana guru besar oer HEM akan bagi je kat cikgu2 baru masuk nak test ketahanan fizikal dan mental kami..lalalaaa~

    ReplyDelete
  8. shah : oooo shah mesti ko anak murid yang paling nakal kan?nak kene nih..huuuu aku dah merase jage budak nakal shah, rase nak nagis , tapi buat releks jer..huuu

    ReplyDelete

Post a Comment