Monday, August 11, 2008

Todays class relief

Arini aku BENGANG !! :puteh_28:

Sampai2 sekolah jer:puteh_4:, dah kene masuk 2 kelas relief:puteh_18:


Yang tu takpe lagi..


Sesampainyer aku kat kelas 5 Ceria..

Budak2 ni perangai macam hantuuuuuuu!:puteh_8:

Walaupun tengah dalam peperiksaan:puteh_3:, dorg ni buat kelas macam tengah party!!:puteh_14:


Memandangkan aku ni tak suke nak menjerit dalam kelas,

Aku buat2 releks je la..:puteh_17:


Huh..Sesungguhnya aku bersabar...

Pastu masuk kelas 6 Jujur pulak, :puteh_6:..huu...

Budak2 ni macam sioottt...Pening pale aku jage diorang sumer ni...:puteh_20:

:puteh_5: Takpelah, buat pengetahuan korang sumer,

Aku baru 2nd time masuk kelas relief nih..:puteh_11:

Jadi aku macam BLUR :puteh_3:gak la bab handle budak - budak nih..:puteh_29:

Takpe, aku tabah menjadi seorang bakal guru! :puteh_2:
 

Designed by Alieff Artwork