In Class

Hye salam,:puteh_27:
Actually harini aku dah tetapkan ape task yang perlu aku buat kat sekolah..
Huu, ingat nak amik gambo pameran - pamran hasil kerja murid - murid kat bilik seni..
Tengah dok curik tulang kat bilik seni tadi, titibe aku dapat surat cinta..
Ayark..surat cinta lagi??Heh..surat cinta tu * surat relief class laa..
Ape yang buat aku gabra masuk kelas selalunyer sebab aku ni kekurengan idea nak kelentong budak2..
Maklumlah, budak2 zaman sekarang ni dah advance tau..cikgu plak salu kene jadi mangse buli!
Hehe..Dengan harapan yang tulus murni,akupun bergerak ke kelas 5 BAKTI..

YEsss! They ol tengah e-xam laa..

* aku tolong dorang jawab sikit2..hehe..:puteh_1:

* tensen gak bile tengok budak meniru..erm tapi dulu pon aku meniru gak!Hehe..:puteh_1:

**********************************************************************

Lepas waktu break, aku pon dikehendaki masuk balik ke kelas 5 BAKTI ni untuk jage dorg semasa ketiadaan Cikgu Shahyu..
Aku pon blur nak suruh dorg buat ape, jadi aku suruh dorang melukis..Hehe,macam takde idea lain ek?
Takpela, korang tengok je la ape yang dah dihasilkan oleh bebudak ni tadi..Seronok judak tengok dorg melukis, atleast dapat senyapkan mulut becok dorg tuh..hoho


* Antara hasil kerja yang terpilih
1. Jet ?


2. Robot?

3. Neo?


5. Bottle ?

6. Spring ?


*lantakla asalkan korang tak bising,janji dapat dengar kelas korang aman pon dah cukup..*

>>kesimpulannya, mission aku nak bagi korang senyap, BERJAYE!<< :puteh_12:

Comments

  1. hik2.
    comel je bebudak tu melukis.
    ;P

    jangan kene buli ngan budak.
    sungguh tak patot.
    jari garang sikit.
    aummM!!

    ReplyDelete
  2. leh plak snap pic time budak tgh exam

    ReplyDelete
  3. dieyla : ko tak tau perangai budak2 sekarang ni weh...giler nakal macam hantuuu wooo nak nangis aku jage..ahahahaha tensen2

    ReplyDelete
  4. fendy : heheh time exam ni jela boleh tgk dorg aman sikit..hmmm!!!

    ReplyDelete
  5. sweethoney : heheh entah kenape , aku pon rase yang spring tu kreatif..hehehe lain dari lain..i like it toooo =p

    ReplyDelete
  6. aku sangkakan beliau saja2 balkon mgaku beliau cetgu..cet..rupanya2 betol..daku mo gelak tergulik2..

    wahai anak2 murid seantero0o..sila buli cetgu neo krapeh..ngeh2

    ReplyDelete
  7. lohhh???uli ni die ingat aku memain plak..aku geget kang..hahahaha tak picaye ka??

    ReplyDelete
  8. wah..nak jugak diorang ni melukis eh? The kids in my school. Jangan harap lah. Semua pemalas nak draw. Makin bising class kalau I bagi task macam ni.

    ReplyDelete
  9. blushwax : huhuuu, they ol seems very happy biler time suruh melukis ni..huhuu siap letak name samaran lagi tu..seronot..tapi time aktiviti memang sure bising la blushwax..budak2 kan..

    ReplyDelete

Post a Comment