Monday, September 01, 2008

Aku yang macam2





aku suke bulan pose sebab dapat kurangkan kalori dalam badanku.muhahaha



Assalamualaikum, salam pandu puteri perpaduan untuk semua ..Erks..Ade ape yer untuk entri kali niey?Selalunye aku tak suke nak banyak2 cerita kat blogpost ni..maklumlah,orang bizi.. Ohya~ Pagi tadi kite sambut MERDEKA kan? MIntak maaf, sambutan tak meriah bagi aku, so aku pengsan tido dari pagi sampai petang jerk..hehehe..malu dan segan silu aku cerita pangai aku kat korang ni..im not hypocrite, thank you..

By the way..malam ni kiter sumer yang beragama ISLAM menyambut kedatangan Ramadhan Al-Mubarak
dengan meriahnye..memang seronok sgt2..Bile jengah Masjid je macam berparti semua umat2 sebab berkejar tak sabo nak kerjakan tarawikh..aku pon berparti bertarawikh bersama2 umat2 kat situ..best2x..

Habis tarawikh aroud pukul 11, balik rumah je my mom ajak tadarus. Geng tadarus
kitorang disertai oleh my bro along, my sis ain, my mom and me. Yang lain2 masih tak balik sebab masih memeriahkan masjid..huhu..OOOpps..ade lagik yang best la..I got a called laaa
..aduih lame beno tak dgr citer sal dier ekk..cam poyo plak aku terkinja2 citer sal dier kat sini..nope..biarla rahsie..tuuuttt...

Erm..ape lagik yer nak kasi tau same kolang? Oh ya~ kesedihan melande apebila my pren, UYA
si penguly tepung nak blah ke Jordan..dengar citer nak sambung berparti belajo la kot..?Hmm..diminta uya bersabo la yer..4 taun je kan?Sempat la ko carik mamat2 arab hensem kat sane nanti..dah dapat yang ensem lagi warak, jgn lupe pass sekilo kat aku buat masak lemak cili api
kat sini ye uya?Aku ucapkan ko berbahagia menghadapi segala cabaran dengan tabah dan senyuman yang pahet menawan mu ituh..Lalalaa..Till then, i leave yall with salam ramadhan..~

UYA,jangan nakal2 kat Jordan nun ye..kalau gatal gune ubat MOPIKO..kekekehHeart


 

Designed by Alieff Artwork