bUZZ oFF

Cari Pasal???!






>> senang citer nak cakap harini adalah hari yang bangang la...

mane aku tak bengang..ade suku sakat kat classmates aku yang bzbody pasal life aku...

dok ngumpat belakang la plak...

aku takde pon amik port pasal ko, mak bapak ko, or pakwe ko..so why borders????

aku tak paham la attitude bangang macam korang yang suker amik tau hal aku...

aku nak hidup ke, mati ke , berjaye ke , nak mampus ke,, tu lantak aku la...

yang korang nak sebok pehal???

k la, aku ni jenis bukan out spoken, so i have to be hipocrite in front of 'them'...

tapi once korang interfere and berani sound aku directly...

korang tengok la akibatnyer..<<



* pade sape yang terase, aku sarankan korang jumper aku a.s.a.p sebab aku nak bagi penyepak maut kat korang..sekian trimas!!




*p/s :budak kecik ni tak bersalah pun, aku saje soh dier tolong tunjuk middle finger dier kat 'korang'.


-the end-

Comments

  1. biasalah...
    manusia...
    bagi aku adatlah tu..
    xamik tau pun xbleh...
    terlebih amik tahu pun susah juga..
    kena pandai2 balance...
    idop kena bermasyarakat..
    anyway thanks view blog aku n hopefully rajin2 comment kay..
    enjoy to write n read there

    ReplyDelete

Post a Comment