Dooms Day Hari Kiamat

~ Today i woke up at 12 afternoon . sharp . ~~ huhu my mom scolded me and i just gave her a bitter smile..Actually there's something happen to me that makes me a lil' bit shocked this morning ( not only today, but the same day before this ) ..i mean, its not rarely happened , but it always come towards me..I don't know since when it started to haunt me, but i know its hard for me to vanquished it..to make it simple..what am i talking about is just a dream..I always had a same dreams. Every time it comes, i felt very scared, frightened, and my heart beats extremely fast as the dreams is always about kiamat ( the dooms day )..Thats all i can say for now..( malas nak cerita lebih, nanti aku sambung balik kay! ) ~ neway..gambar2 kat bawah ni la yang salu emerged when the dream comes..takut sioot..i cant bare it, the pics is not really exact,tp lebeh kurang macam ni la..


* salunyer aku mimpi bumi ni jatuh ke bawah, bawah maner aku tak tau la, tapi bumi ni explode and graviti hilang.

















*kebiasaannyer, dalam mimpi tu dunia ni jadi gelap gulita..





























*oya, kilat and guruh plak tak henti2 memanah manusia..kekadang aku pun kene panah gak..


*neway, macam ader atu tsunami pada bumi,bumi berlipat2,melipat sekali manusia..manusia melambung2, termasuk aku sekali la..



















*Awan plak gelap, cahaya matahari takder..



*Cahaya matahari tak dapat lagi tengok macam dulu,semua berubah menjadi menakutkan..




















*yer, baper kali nak cerita pasal matahari yer??tak luper juga keadaan jadi panas giler..



*awan jadi hitam keoren merah - merahan..hitam + oren + merah..


















*macam aku cakap tadi, kilat macam nak giler..menyambar semua makhluk..



*macam ni la ruper kilat tu..tapi dalam mimpi aku, kilat dier lagi BESAR..macam giler

























*kebakaran pun berlaku di mane2 sahaja sebab sumer dah musnah..



*dunia jadi gelap, semua orang lari lintang pukang nak selamatkan diri..tapi tak selamat pun,semua mati termasuk aku
























*bila kiamat datang, tiada lagi peluang kedua tau tak!!tapi dalam mimpi aku, aku dapat second chance..tah paper tah..



*awan hitam berkepul2..takde saper nak tolong ko time tu..dalam mimpi aku salu jerit name ayah mak aku..but they all pun tak dapek nak nolong der..masing2 tercampak dan terpisah jauh






















*ingatlah manusia bahawa kiamat itu BENAR dan akan TERJADI..

Comments