Pages

Thursday, November 29, 2012

Saya Buat Cinnamon Rolls Lagi !

Assalamualaikum :)

ala tomey tomey kan roti saya ni
hot hot buns ! i love you <3 br="br">

Baru je beberapa hari lepas buat cinnamon rolls. (http://www.silampuneon.com/2012/11/resepi-cara-buat-cinnamon-rolls.html) betul betul ikut resepi...hehe malam tadi rasa nak buat lagi...kali ni tak payah tengok resepi dah.. hehehe...lepas ni nak buat dan buat lagi supaya esok lusa saya boleh buat sekali banyak dan simpan boleh makan seminggu or siap boleh bagi jiran dua tiga bijik. 

Setakat ni berani buat dalam 500g tepung je...itupun neves betol takot raoti tak jadi..sebab kadang kadang bila terlampau kondifen, buat kerja nak lau je den tetiba roti merajuk takmau kembang...weeee..

Kali ni extra susu
extra brown sugar
extra cinnamon powder
extra tepung dan juga butter
hah ! hasilnya memang terbayek !

 pic before baked

 pic after baked

lepas baked buat acing sikit atas dia..sory laa i mmg tak kreatif so icing pon xcantek :P


Jap japs..hepi birthday to me, 
hepi birthday to me,
happy bestday happy bestday
happybirday to me !
Alhamdulillah ! :)

nah ! hadiah dia cinnamon rolls rasa sayang!


hik hik hik ! muahhhxx sayangs selalu !
stop hating
start loving
give more
expect less
work hard
stay humble
always sweet hot loving !

 

Designed by Alieff Artwork