Pertandingan Nyanyian Bahasa Inggeris.

Salam,

Pukul 7.05 minit pagi saya baru tiba di sekolah...my students ramai berkumpul dekat office...buat last preparation untuk singing competition...tukar baju dan make up bagai ! 

Overall the performance was well done. Ada yang bagus...ada yang sakit tekak..ada yang pinjam baju orang...ada yang pakai baju cikgu nurul...hahaha...kagum dengan my students yang berani masuk singing contest ni...

Tahniah kepada semua pemenang singing contest ! Cikgu bangga dengan semua yang naik pentas tadi..you guys have shown very good effort !!  =) Muahxx dari cikgu...yang nangis nangis tak menang tu lainkali boleh cuba lagi k sayang !



agak agak sape yang tak sempa nak senyum tu..i snap je tangkap muat nak masuk blog. hihi..gasak korang laaa =) 


ini dia cikgu yang train budak budak nyanyi =P hihi...bangga dengan semua murid yang masuk pertandingan ni..budak budak khas lagi berani dan hebat atas pentas berbanding budak biasa ? hihihi...my humble opinion =P




















alhamdulillah selesai...happy weekend semua !



Comments

  1. Sugar gliders tend to be shy and also nocturnal. I wouldn't suggest one if you wanted a pet the whole family can enjoy and interact with.

    ReplyDelete
  2. Sugar gliders tend to be shy and also nocturnal. I wouldn't suggest one if you wanted a pet the whole family can enjoy and interact with.

    ReplyDelete
  3. Can a sugar glider and a flying squirrel get along with each other if they are bonded with each other from the time they are bought? I want to get both a sugar glider and a flying squirrel...

    ReplyDelete
  4. I am a breeder, and trust me, if you put females in with the males, the males WILL fight over her and their territory. You need to remove one male from the cage and add a female.

    ReplyDelete
  5. The children's enjoying their life.When i remember my past as a chid.I became a lot of happy..

    ReplyDelete

Post a Comment