(Gambar) Sugar Glider White Face Blonde !

 Salam,

Yall...nak tengok sugar glider white face blonde tak ? Nama dia takde lagi wat masa ni...sekarang panggil dia boy jerk..huhu..mengikut perangai dia yang kurang assam..suka geget dan crabbing..dia boleh membuatkan saya jadi heart attack jugak...

Dok tenyeh muka dia kat perut saya...dia geget perut saya... dok tenyeh dia kat peha saya..dia geget pulak peha saya...mana yang dapat digeget...dia geget...pastu dia crabbing cam kambing masuk ice room ! haooooo hooo... parahhh.

Anyway...start cuba bonding balik...come on neo u can duit ! babai !

oh ini gambar boy ! sugar glider white face =)
Boy sangat tak ngam dengan shemie, nnja, mumu dan kontot...dorang semua cam jeles giler tgk boy ni kat sangkar seblah...adoyaii ! takpe takpe..pelan pelan kayuh !










Comments

  1. cinta terjatuh padanya. hukhuk. kembalikan hati saya~~~

    ReplyDelete
  2. dia sangat hencemmm.... welcome to Malaysia... hehe....

    ReplyDelete
  3. Tersangatlah kiut...org kata najis dia tk busuk ek...pahtu mkn pun senang..mkn buah..

    ReplyDelete
  4. Comel nyer...ada SG sesat masuk rumah mlm rabu lepas...entah sape punya. Dpt tangkap kejap semalam, lepas tu terus ilang. He..he.. Tapi subuh pagi tadi dia dtg lagi mkn buah kat dapur...pahtu gone....isk..isk...isk...

    ReplyDelete
  5. @Bahiyah bahiyah jumpe mana sg tu.. area mana ye..

    ReplyDelete

Post a Comment