Pages

Wednesday, March 28, 2012

Sugar Glider : Perkembangan Kontot

Hello! Dah tengok gambar terbaru kontot?

Nak tau tak apa perkembangan si kontot ? Bg yang masih taktau...cuba cuba godek entri yang lepas...kontot kena surgery bahagian ekor dia..siap berjahit jahit bagai :-D

So..kepada yang sedia tahu cerita pasal kontot ni..i nak bgtau laa pasal perkembangan terbaru budak ni.

Kontot semakin...:-D
>Gebu
>Kuat mengawan
>Ekor kontot masih tak pulih..tapi dah kering dan tak berdarah
>Kontot dah tak gigit ekor dia
>hujung ekor kontot jadi warna hitam..bengkak sikit akibat digigit dulu
>ekor kontot paling hujung takde bulu..dan ada tulang terkeluar dan nampaknya kontot lebih selesa dengan keadaan tulang terkeluar tu..
>kontot okay je..takde nampak stress pon..makin gebu lagi adalah...huh...

Okay..setakat tu sahaja..babai :)

Published with Blogger-droid v2.0.4
 

Designed by Alieff Artwork