Sugar Glider : Teman Dikala Sepi dan Sibuk.

Salam..


Sebenarnya keadaan kat sekolah agak sibuk dengan hari orientasi...dan semalam saya tak bawa dan tak sentuh langsung anak anak saya ni...kesian pulak.


So pagi ni saya bawa diorang pergi sekolah. Macam biasa...saya memang spare satu sangkar kat sini...so tak de masalah...atleast dorang boleh teman saya waktu boring boring ni...


Psst..saya stayback kat sekolah. .. Ada kerja sikit...wuuu letih...tapi bile shemie dengan ninja ada..takde lah boring sangat kan...


Ok semua...bye  salam


Published with Blogger-droid v2.0.2

Comments

  1. hmm kan best kalau dapat bela sekor.

    ReplyDelete
  2. Tau takpe . Best nye ! Nak sekor ! (:

    ReplyDelete
  3. minggu ni pon nad sibuk sikit...tak bawak anak2 pergi ofis..:(

    ReplyDelete

Post a Comment