Thursday, September 29, 2011

Sugar Glider Murah !!

Salam semua..

Apa khabar? harap sihat dan ceria selalu...ceria-ceriakan harimu...walaupun hari tak seberapa nak ceria ..huhu...



Saya dengar harga sugar glider di Jalan Reiko kajang murah...serendah RM180 seekor tuuu...mana nak dapat harga macam ni zaman sekarang ni...kalau biasa orang jual mesti RM250 ke atas...Jom kita pergi jalan-jalan kat Jalan Reiko nak...hehe.. 

Selain jalan reiko kat kajang tu...saya ada dengar dengar jugak yang kat Seremban ada jual sugar glider murah jugak...harga seekor RM200...oklah tu kan...wahhh rasa nak merayau rayau je cari sugar glider ni..pantang ada duit .. nak menambah ahli keluarga si shemie dan ninja heheh...

mood : bim bam bim bam bidee bidee bam bidee bam bidee bam bim bam...




Daftar Percuma Terima RM10
Modal RM10 Pendapatan Berterusan
Jana Pendapatan Cara Mudah & Terbaru
Portal Iklan & Bisnes Online No. 1 Malaysia

 

Designed by Alieff Artwork