Kenduri Kahwin Blogger : Yana Life 101 !

Salam !

Aku ni excited sebenarnya nak menghadiri kenduri kahwin seorang blogger yang aku kenali ni...Yana namanya !  Dia ni lah antara blogger blogger yang aku teringin sangat nak jumpa...lama dah kita kenal dalam dunia blog ni....wuuu sayu hatiku ! Tapi gumbira tak terkata lah sebab dia dah nak kahwin da = )

Yana, sila kembang sekarang aku tengah promote ko =) wink3
 baca lagi...

Ohyeah...pernah dengar blog pink beliau yang cute tu ? Kalau tak pernah terjah lagi, korang  boleh la terjah sekarang ok !

P/s : Malu nya diri sendiri sebab aku ingatkan sabtu ni...rupanya bulan April. Hiihi...nasib bek la aku godek balik Kad Majlis Kahwin si Yana ni. Har har har...sape nak itot jom jom kita serbu Yana = )

Kad jemputan kahwin blogger : Yana Life 101.
Alaa, kat bangi je pun kan ! Tak jauh pun dari rumah aku... = )

Cis cis ! Yana...sejak bile ko tukar template lagi cun dari aku ? cis cis diri ku tercabar melihat blog ko berwarna seperti kad kahwin ko. Meriah giler dowh ! Kalau macam ni aku pon nak terjah Cik Circle laaa suruh dia design blog aku macam warna spender superman = )


Feeling Lucky?

Comments

  1. adakah aku pun termasuk dlm list kak neon nk jumpe??
    hihhihihi, just kidding je....
    btw, congratz 2 ur fren k...
    ^O^

    ReplyDelete
  2. wohoo malu dow ko tayang kad aku gitu..hahaha~ ampeh je ingt aku kawen sabtu ni..sebuln lg weh..save dlm reminder..kang terlajak tarikh lak..hohoho =P

    dtg tau...aku pn tringin sgt nk jmpe ko nih..asek bc blog je kn..hehe ^__^

    ReplyDelete

Post a Comment