Video Orang Selamat Dari Mati.

Salam !


Korang pernah cheat death tak ? (actually memang takde istilah ni pun, terpengaruh dengan Final Destination). Maksud aku, korang pernah tak hampir nak mati tapi selamat ? Mesti pernah kan ?

Cuba korang tengok video "The Luckiest People On Earth" ni. Kebanyakkan clip video tu memang menampakkan yang Ajal Maut tu ditangan tuhan. Video kat bawah ni memaparkan banyak orang terselamat dari kematian dengan keadaan yang tak disangka sangka.


Bersyukurlah kita masih hidup. Jadi renung renungkan dan selamat beramal !

(sambil nyanyi lagu I Think I die Another Day, by Madonna)


Feeling Lucky?

Comments

  1. akak tak berani tengok video macam ni..
    tak nak tengok la..
    seriau..

    ReplyDelete
  2. hahaha yang last skali sengal..
    sume polis masuk..selamba je prompak lari

    ReplyDelete
  3. smart gila kereta tu menyelit..hahaha

    ReplyDelete
  4. nak tgk tp buffer kat ukm ni slowwwww! T^T

    ReplyDelete
  5. takmo tengok ahhhhh...tak suka kalau ngeri2 ni...tegak sume bulu nanti...

    ReplyDelete
  6. lagu dye happy...
    buat aku syok bile tgk...
    smart gile dowh...

    yg klaka bab last skali...
    perompak duduk diam je dlm kete...
    polis masuk kedai...
    terus perompak2 2 lari..
    kikikikikikikikikiki

    ReplyDelete
  7. yg part kete kena himpap tu x menahann..mmg miracle glerr..

    tp part bank kena rompak sgt bodoh la polis² tu..aku x thn glerr nak ghelak...hahahaha~ =P

    caya x aku pn pernah cheat death..hehe..aku pernah eksiden b4 ni..klu tgk rupa kete mmg org akn pk xde org hidup..tp kitorang just cedera je..and aku hilang ingatan sket..ting tong~ ^_^

    ReplyDelete
  8. A'AH KAN...SOOOO LUCKY LA DORG. HAMPIR² TUEE NK MAUT.

    ReplyDelete

Post a Comment