Saturday, November 27, 2010

Filem The Social Network Adaptasi Facebook !




Yo ! Justin Timberlake berlakon dalam Filem The Social networks tuu !


Walawehh ! Korang tau tak sekarang ni dah ade filem pasal Facebook la plak ! Hehehe...Macam-macam cerita laa orang Holywood ni bikin. Kita ni cam lembu kene cucuk kat idong...ikut je ! Kah kah kah...(ayat orang yang benci facebook)


So, anyway...ape cer Filem Social Network ni ? Filem ni pasal pengguna Facebook la...mengenai seseorang yang telah melanggar undang undang social networks...lepas tu kena tangkap dengan polis...!

filem pasal Facebook la plak...

justin timberlake pun ade berlakon dalam cerita Social Networks la plakkk

Ni dia video Trailer cerita The Social Networks...enjoy ! ; ) 

 

Kalau korang ni fanatic Facebook, korang g la tengok kat panggung ;) hehehe
chow ; )





 

Designed by Alieff Artwork