Budak Red Indidan Yang Tersesat Di Malaysia!

I love my Red Indian Cap, Hihi!


Hey you, Im the Red Indian Boy...I am lost in the city, but I am just cool = )
Alolololooo, I know that everybody loves me...
Have you ever meet such a cute boy like me? Hehehe...


Aiman oh Aiman you look like such a confuse Red Indian boy that lost in the city lorh. Sometimes, I wish to be just happy like you because you always do cute things without have to think the consequences of your cute act. 

You are so adorable and you always melt my heart every time I see you smile, Aiman. But remember, dont spit on me again okay?

Comments

  1. Tiap2 ari muka dia kat blog neon!

    ReplyDelete
  2. err..muke die mcm muke sindrom je?
    like my brother..
    :)

    ReplyDelete
  3. lorrr sian dia.. ingatkan red indian betul :)

    ReplyDelete
  4. sophie, heheh sebab dia antara budak yang paling special dalam sekolah aku tuh la heheh


    siti, mmg sindrom..aku kan cikgu pend khas ;) adik ko pon golongan masuk syurga..semoga gembira bersama melayani kerenah budak2 ni k ;)



    kak jis, heheh red indian malaysia laa ni

    ReplyDelete
  5. salam..
    jangan panggil muallaf rasanya
    SAUDARA BARU..cantik gak orangnya
    kalau belum berpunya nak rekemen ramai rakan saya belum kawin..he he

    ReplyDelete

Post a Comment