Ignore Friend Request On Facebook : South Park Part 2

I will cry like this if you dont add me as a friend on your facebook, seriously!

Do you always ignore your friends request on facebook? Beware, you might just break your fan's heart into tiny little pieces, like the South Park video above.

Haha. I think the worst thing about facebook is losing our privacy. Some people might don't understand that we needed privacy even if its on social networks.

Anyways, you should know that you might just pissed me off if you simply add me as one. I am sorry but I need my own space, seriously. Plus, I really hated now that my relatives especially aunts and uncles are there sticking their eyes on me.

Dont know where to run anymore. I mobbee a paper-bag face. Blargh.


Comments

  1. my fmli has facebook.
    i set my wall to private from them. especially from them, eventhough i already add them as a friend. :)

    ignore tu, biasalah, kalau x knal, kita ada hak nk ignore. Seriously, humans should just ease up a bit and don't take FB too seriously.

    ReplyDelete
  2. i faham.. mine is worst.. i think i ada tell u..

    that i ada family kipochi yg akan buat fitnah to my family sbb tu i berjaga2 untuk put my info...

    n ada ramai this family members yg jahat add me.. so wth tak nak approve la.. biarkan dia berkarat

    ReplyDelete
  3. salam..
    pulak dah?
    kesiannya..
    la la la

    ReplyDelete
  4. i always ignore friend request on facebook if i dont even noe them. tak best.nnt kalau add pon bukan diorg nak kontek2 kape kan? =.="

    ReplyDelete
  5. hahahaha lawak seh kartun neh..
    comel2..
    ko ker cipta neo?

    ReplyDelete
  6. X add makcik pakcik dan abg! hahahaha

    ReplyDelete
  7. sophie, bagus gak idea ko tu kan.



    shasha, teroor gile aku buat cartoon southpark ni dowh, ko biar betul hahaha. ni ciplak org lain punye je le




    not not, bagusla tu kan..buat menghabiskan beras je kalau add dorang hahaha.

    ReplyDelete
  8. meo, wah lama tak nampak meo komen sini hehehe. ade facebook gak ke?





    zulkbo, apekah yang kesiannye..facebook tu phatetic ok.

    ReplyDelete
  9. aiman, wahhhaha..i think i shud delete some of my relatives on fb. lol. menyemak kot..bila ada gathering je mesti cakap bende yang i did post to fb..sengal betul..!




    ayie, nak set kan private bagi seorang2 mmg leceh la ayie..huhu..

    ReplyDelete
  10. yg mmg... me n my frens dah kena...

    tapi Alhamdulillah so far nothing mcm tu happen sbb family kipochi tu tak suka invite kita untuk gathering.. ye la.. kita kan keluarga miskin bagi dia..

    tapi kalau family yg OVER i buang... mcm anak sister saya.. sampai hari ni tak approve...

    ReplyDelete
  11. hahaha kalau dorang over, napa dorang care to add you as friend pulak yer? hihi..just ignore then ;)

    ReplyDelete

Post a Comment