I Am Stressful. Somebody Please Kill Me Before I Kill Somebody?


I wanted to find way to overcome my stress, not way how to get engage!

My mind is extremely stress up! The first day of my practical at S.K Jalan Batu wasn't as easy as I thought it would be. Throughout my experiences before, I have faces lots of special kids and for me, they never been as a big matter for me. But this time at this school, I tell you...fuhh..very challenging okay! The kids are very super-duper hyperactive one. I did my observation to all the classes and found that only a few of them are well behaves while the rest is very hard to control. Sigh. If you don't believe me, your social visits are most welcome.

I got dizzy along my way home and I even cant take a nap, becus my head keep spinning around. Thinking about what could ever happen to me for the rest of 3 months in that school. The kids really has got into my head this time. I got to be strong! Do you know any great caunselor? Please send me one, or just shoot me in the head!

Comments

  1. Salam Che Neorul,
    ahaks... Start praktikal dah? bebudak tu super duper hyper ..hahaha... cabaran tu beb..

    aku cadangkan ko tengok GOKUSEN , drama jipun ntuk kuatkan semangat 'keguruan' mu itu... hehehe..

    kuatkan kuasa minda ~_^

    ReplyDelete
  2. hehe...be strog k...u can do it...chaiyok2 =D

    ReplyDelete
  3. respect laaa ngjr budak istimewa ni..yg normal pun aku kdg2 hangin..inikan pula yg istimewa...

    banyak2kan bersabar ya... :)
    kalo nk kaunselor, pergi PPD, situ ade kaunselor.. :)

    ReplyDelete
  4. rileks weh.. lu try bertenang dengan cara bersukan. kalau x boleh, lu try mandi, syampu sesungguh2 hati

    ReplyDelete
  5. kah kah kah kah kah~!!!! just can't help to L.O.L when i saw the picca in the early entry... that's just SOOOOO making up my day (or night eh?).

    hmm.. okay back to the posting. hyper active kids eh? hehehe... patience k, they're just kids. treat it as the way they show their "cuteness" :P

    u need a caunselor? heh... find a psychiatrist instead. trust me, it's worth the pays when u really need em. seen once before.

    p/s: if u really wanna kill somebody... bring me along ya :P

    ReplyDelete
  6. tataw laa nk ckap cmne neon..tp leh suro bersbr je..dekatkan diri nan Allah..insyallah..sophie pon tataw nk ckap sbb xnah ade kat tmpat neon..be patient..keje neon ny rmei org respect.

    ReplyDelete
  7. try la tgk cara ber'tunang' kot2 boleh tenangkan jiwa...ekeke

    ReplyDelete
  8. just don't forget to breathe ok...hehehe..

    ReplyDelete
  9. sokong budakhutan...ngeh3

    ReplyDelete
  10. rileks2..ambil masa ntuk rileks..


    XD,cara bertunang pulokkkk

    ReplyDelete
  11. kouru, baiklah saya mahu bertunang sekarang! haahahah





    red, hehehe korang ni bersekongkol la plak! hahah




    grounded, baiklah terima kasih sebab ingatkan hehe



    hazzy, betul gak cakap ko tu. heheh nak bertunnag ngan sape yek haha



    sophie, best la uuu ade mase aku nak meet ko laa ;) muah muah tanx for the support beb.






    akma, asal ko plak yang sedih ni adoii..

    ReplyDelete
  12. jawa, haha u know any good counselor? how about the payment? expensive or not? hihi..those kids sometimes make me laugh ok, they call me sis rather than teacher!




    oranglidi, errrm kalau shampoo sesunguh hati tu boleh menenagkan jiwa raga ke? hhihi





    wawan, aku masih bernyawa ni??adoii








    sayfool, aku nak anta satu lori budak2 ni kat ko nak??







    dahlia, PPD tu ape? ermm budak2 ni hyper doo semacam jer..






    bezzbuddy, tanx weh!!




    remy, erk gokusen? tak tahu laaa tak minat plak citer jepun ni hahaha ;)





    anatayuni, thanks beb terharu aku

    ReplyDelete
  13. bawak² la bertunang.. eh! bertendang!ehhhhh

    bertenang!!!

    hehehehe

    ReplyDelete

Post a Comment