Beauty Armpits Yall.


Choose 1 to 5 to wax your bikini line. Geehee lucah lucah.

You love beauty armpits? Yes girls love to have beauty armpits, and we will never leave our armpits like jungle as you boys always do. I'm not sure whether there are girls who like to keep their under arm’s hair because most girls like to look clean and tidy. Having shrubs under our arms will always make a girl looks like a beast. Agree?

Starting with typical razor, I have switched to a hair removal cream product. But the cream wasn’t help me much because it’s a sticky job that needs you to put on the cream, and wait several minutes before you can wash it. All I can tell you that this product is nothing but worthless.

Enough with that sticky job, I have changed my interest to a battery operated shaver and I fall in love into it. I dare to say that using shaver is far more effective than hair removal cream. Year 2008, I have bought my first pink color lady shaver from Watson which had cost me only RM29.90.

I can’t remember how many times I made loves with my lady shaver as she helped me a lot. I thought it was the fastest solution to get rid of my underarm’s hair but things got to worst when my underarm turned suddenly darken , which have leads me to figure for another solution.

Guess what? I am into a wax product now and yeah I know it sounds funny. I have tested it yesterday and it gave me such a pain in the ass for the first time. But hey, I kind of like it especially when I see lots of hairs stuck into the strips right after I pulled it with my super power girl strength. And it’s a joy when I feel my underarms much smoother and lighter now.

P/s : Oh ketiak mulus saya suka, suka hati.

Comments

  1. arghh
    ku lihat benda yg lain
    tidakkkkk

    ReplyDelete
  2. nice ketiaks..haha
    weh, leh shave ke? setahu aku kne cabut an?
    tp, wax tu kire cabut kot..lol

    ReplyDelete
  3. tp gambar tu x mcm ketiak pun..hehe..ko biar betik neon..aku suka buat dandan bulu ketiak aku hahaha

    ReplyDelete
  4. ske tgk gmbr kt atas 2..
    sgt lucu n agk lucah..
    hehehe..sori klu silap komen..

    ReplyDelete
  5. yesss... i dun like 'jungle'
    love it clean & smooth hehehhee

    ReplyDelete
  6. benda apakah??
    otak blue memang tak boleh dihilangkan..haha

    ReplyDelete
  7. cntik gmbr..hahaha..
    ko slalu shave cm lebat jer..hahaha
    nsib aku pnye xlebt sgt..

    ReplyDelete
  8. whats that??? weird...hehehe

    ReplyDelete
  9. kalau blh xmo sehelai bulu pun singgah.
    eyebrow ok laa.
    kang jd pontinak laa xde.

    ReplyDelete
  10. ape kes nie ha...
    bro mane ade jungle... kemas sekemas2nye. kecuali kalau malas nk kemaskan

    www.broframestone.com

    ReplyDelete
  11. ekekeke... ingatkan gambar pakcik ada misai charlie chaplin kat atas tu....

    Lukis sendiri ke tu?

    ReplyDelete
  12. ish3...gamba boleh mendatangkan kekeliruan..haha :p

    ReplyDelete
  13. mcm syiok je try mende ni..huhu~

    ReplyDelete
  14. bodoh gila, mana ada laki tak cckur bnda alah tu.. ko ingat smua sama ke bro... pikirla ada otak... haaaa nak delete ke komen cmni?? ada berani?

    ReplyDelete
  15. To Framestone : Yeke bro? sure ke? kasik la bahan bukti lu bro hahaha.




    To farenova : Adeke cali capli? huhuu itu gambar pattern simbol2..hahaha..banyak la lukis seniri..lawak ar akak ni ;)



    To wan2911 : Keliru ke? Hahah jgn pk lebih2.




    To gaban : taktau la kalau ade yang wat love love ni hahaha.




    To chokio_nia : Silakan. tapi wax sakit sikit laaa kene ikut dirention betul2, and best sebab kulit lagi licin.




    To y@n@ M!B : Sarankan wax ;) Tapi hati2 laaa kalau salah direction takut melecet

    ReplyDelete
  16. To joegrimjow : Haaa ape lu pikir tuu tu kan gamba katun yang mata cumil2 je..



    To NurulAmnie : Tula..aku shave sebab nak cepat..lame2 jadi tak best lak..anyway wax mmg best sebab bulu tumbuh lambat.




    To Ariey : ariey ko jgn la dandan geli arrr aku dgr hahaha. ape daa lelaki salu ceni. huhu





    To Shahir @ Meng : HUhu lucah ke? kartun je kot...;)




    To Zhoe Wynz : Some people like to leave it like that lol. So semak. ;(




    To saypOOL rafhtello : Adoi..otak blue ke? meh waxxx otak ko hehe.





    To arrizz : Cantik ke? wat la desktop bakground kalau berani hehehe.Mungkin bulu ko mati taknak hidup segan kot...




    To mybreakfastclub : Lol buat buat tanye ke ape ni haha.




    To .millalara. : Mmg idaman setiap wanita hehe.



    To Cik Cookie : Tau takpe..taknak bulu buluann tak selesa...eyebrow tu wajib ada..kalau takde aku rase pelik lol

    ReplyDelete
  17. gambar ilustrasi yg tak tahan! double meaning okeh!
    semak samun memang menyemakkan pandangan mata. harus ditebang, baru bersih. huhu

    ReplyDelete
  18. To anonemes : Gila benci ko kat aku. Hahahaha


    To Varsha : Mesti la pix kene kasik hangat ;) Yupp harus ditebang sihhh!

    ReplyDelete
  19. Ape2pon, aku ttp ske pic no 1..ahaa..

    ReplyDelete
  20. To Budak kuning : Lol, ko ni da critical ni Bk . ;p

    ReplyDelete
  21. Uiks? Tu bulu ada pattern-pattern cute. I Like! Muahahaha

    ReplyDelete
  22. gila neo lucah..wuahahah....aduhai...

    aduhai...aku da pikir pelik..

    ReplyDelete
  23. yeayyy.. da lame cari bout 'wax' niee..
    macam confius gleww.. it's hurt..
    but for our beauty.. so never mind larhhh ~
    at last , i've found it.. :)
    thnx kakak :))

    ReplyDelete
  24. i pernah try yg hair remover atau wax... mmg pedih sbb dia ada tempoh nak remove kalau tak pedih la..

    tapi guys shave je...

    cakap pasal underarm hair.. teringat my coursemate dari china.. mereka tak potong tau bulu ketiak tu sampai.. kita tgk pun rasa mcm... girls.. bukankah tu kena remove??

    D=

    kalau gelap guna nivea underarm.....

    p/s: Neorul ok tak electronic shaver tu ??? nak buy la..

    ReplyDelete

Post a Comment