My BFF Wedding Invitation

Wahai si wazirah yang poyo, akhirnya kad kahwen mu sampai jua. =)





Oh yeah, lepas exam ade event la. Gee, sirius tak sabar. Wazi kahwen beb 29hb 5 2009 ni. Kalaulah dapat jadi pengapit wazi, aku berazam akan kipas dia sungguh - sungguh nanti. Yelah, aku nak duduk kat meja VIP =) Dan, aku nak jugak tempias suapaya dapat kahwen awal macam dier =) Si Mulut v, mulut v, mulut v!

Exam aku habis on 26 May. Wazi dah call suruh aku dtg awal and tido umah dia. Takkan aku nak menolak? Wakaka. Seremban, here i go! Mulut v, sila tunggu kehadiran ku yer. Oh, geng - geng Sekolah Menengah Teknik Kuala Klawang, silalah turun menjenguk ex-prefect kita yangkecoh ni. Beliau dah gatal nak kahwen dah =)

Comments

  1. woit..kenduri abg aku nnti ko pampang besau2 tau kad nye..lalalal

    ReplyDelete
  2. neo to ratu : wakakaka silalah =) ko yang kena pampang kat blog ko la...=)

    ReplyDelete
  3. uiittt...minahh...ko g yerkkk....saper lagi yang gik?...ko g ngan saper??..wazi invite aku kat friendster jerk..x da plak bg aku kad...meh pass kat aku wazi nyer plan...insyaALLAH aku g...

    ReplyDelete
  4. neo to kiara : wakakaka ok2 aku pass kat ko nanti..aku publish kat FS la k..kiter g reramai wehh!!! havoc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!over nye aku ni

    ReplyDelete
  5. neo to topex : wakaka mulut v tu haiwan belaan kawan aku. beliau suke kalau aku dtg. setiap kali aku dtg beliau menerkam ku dgn rakusnya!

    ReplyDelete

Post a Comment