Tuesday, May 12, 2009

My BFF Wedding Invitation

Wahai si wazirah yang poyo, akhirnya kad kahwen mu sampai jua. =)





Oh yeah, lepas exam ade event la. Gee, sirius tak sabar. Wazi kahwen beb 29hb 5 2009 ni. Kalaulah dapat jadi pengapit wazi, aku berazam akan kipas dia sungguh - sungguh nanti. Yelah, aku nak duduk kat meja VIP =) Dan, aku nak jugak tempias suapaya dapat kahwen awal macam dier =) Si Mulut v, mulut v, mulut v!

Exam aku habis on 26 May. Wazi dah call suruh aku dtg awal and tido umah dia. Takkan aku nak menolak? Wakaka. Seremban, here i go! Mulut v, sila tunggu kehadiran ku yer. Oh, geng - geng Sekolah Menengah Teknik Kuala Klawang, silalah turun menjenguk ex-prefect kita yangkecoh ni. Beliau dah gatal nak kahwen dah =)

 

Designed by Alieff Artwork