Practical at Sekolah Desa Baiduri



>> Entry ni actually I want to post on Friday , which is the last day i finished my job there.
So sorry i post it a bit late. Hehe. So on that Friday actually i got so many love letters ( class relief la ).. I did enter 3 classes which is 5 Amal, 4 Ceria , 4 Bakti. I have to give a high credit to 5 Amal coz giving me a full commitment and a good collaboration for a new temporary teacher like me. hehe. Thanx also for the kids at 4 Ceria and 4 Bakti coz they did gave me a great welcome since i step over their classes. But I do feel a bit down at 4 Ceria coz several students was quit rude to me. Its ok, i understand thats its not easy being a teacher huh? Im lucky coz I will be a Primary School Teacher, not Secondary. Being the secondaries Teacher are quit though..


@ Here I come, 5 Amal - Encik Zakhiry asked me to help him to take care of his class @


@ This is the Exam Paper , which I ought to distributed done collected it back. It was a KH's exam for 5 Amal @


@ Hamboi korang ni, mentang2 cikgu neo sporting, korang dok bantai comic yer .. ~ @


@ I was marking the arts paper that time, Encik Dahlan asked me to help him to hentam saje the marks..so I did gave a lots of A's to the Arts Paper, untung budak2 ni dapat aku yang tande - hahaha ~ @



@ Look out! The scores are around 75 - 95 percent tau..Banyak dapat A..hehehe @


@ This is the Arts Paper that I'd marked, the marks was really hentam keromoh ~ @


@ Neo as a teacher? Just have to be , what i have to be ~I am done posting @

--> so do comments!:puteh_2:



Comments

  1. betnye dapat cekgu macam mak ngah ni..nnt nak hantor anak aku blaja ngan dio0..snang nak luluih xm..yes2..

    ReplyDelete
  2. oi macik. nanti ko inpom kt ne ko ngajar. ak nk hntr anak aku 12 orang tu blaja kt skola ko.

    ReplyDelete
  3. uly : hahaha silakan - silakan asalkan anak ko tak tarik tudung aku dan buat aku tergolok molek dalam kelas je dah la..hahahahah aku ni pemurah bagi markah la..hope2 pensyarah yang mark ketas exam aku pon sudi bagi markah tinggeeeeeeee eventhough aku kuat meniru and bawak toyol..sekian trimas!!

    ReplyDelete
  4. ubey : tankiu jangan hanta belajo je, hanta tusyen yer..aku charge lebeh pade anak2 bloggers..hehehe anak ko sampai 12 orang yer?takde HAL!!!hahahaha

    ReplyDelete
  5. nanti kestaw la ko ngajar skola mane..leh aku anta anak aku skola sane

    ReplyDelete
  6. aqram : hehe for sure aku kan bagitau korang aku ngajo sekolah mane..nantikan lagi 2tahun laa.aku posting lambat lagik!!!!!!!

    ReplyDelete
  7. Untung dapat cikgu camni...
    aku pon nak...
    anak murid aku jawab Kimia dgn sains...memang payah nak bagi A pada Kimia...hahahaha

    ReplyDelete
  8. wahhhh... ape kabo cekgu!!!

    sempat lagik cekgu gmbo2 kat depan kan? :P

    ReplyDelete
  9. zara : hahaha nasib baik aku ajar primari beb~~~ aku ingat nak amik pre scewl je tapi takpat plak..huhuuu

    ReplyDelete
  10. idz : kabo baik..ehem ehem..keseganan plak aku mendengarnye..sempat amik sebab dirang tengah EXAm la...huhuhu

    ReplyDelete
  11. ahahaha..dok snap2 pic lam kelas, anak murid x pasan ke ;p
    budak2 skrg ni mmg kdg2 kurang ajar sket kan..sabar jer la..just doala anak2 kte [?] nnt x camtu..cewahhh ;p

    ReplyDelete
  12. sweethoney : huhuu dorg pasan la kot..huhuhuu neway nasib bek aku ajar budak2 sekolah rendah tau..kalau sek menengah, mau pengsan aku jage..lalalalalaa

    ReplyDelete
  13. dorg tak heran ke ko tangkap2 gambar mereka?

    wonder sebentar..

    hahaha.

    ReplyDelete

Post a Comment