Bad Flu

terima kasih pada yang prihatin dengan keadaan aku skang ni...:snow10:
aku dah stabil skang...
tapi kene ikot cakap doc la...
rest cukup2...nanti okaylah...
skang ni dapat MC lagi 3 hari...
monday, tuesday, and wed ...
jadi for all my classmates...
i know that i missed a lot of important things..
tapi nasib kan..nak wat cane...
korang doakan je la aku get well very very soon k..
aku pon taknak MC lelame ni...
makin bertimbun plak assgnment yang aku tak dapat nak buat lagi...
tapi buat mase skang my body feel very tired..
my joint feel very painful..
my throat still not really clear now..
my body full with cold sweat...
sometimes my tempreture goes up and down and its drives me crazee...
k,lah..
i got to go..
nak tolong my mom settle up the house cores..
bye - bye wonderpets!:sakit:

Comments