Bergembira Hilang Stress Dengan Murid-Murid Khas.

Walaupun sepanjang 2 minggu ni aku rasa stress dan penat, tapi disebalik tu hati aku terubat dengan telatah murid-murid aku. Keceriaan yang bukan biasa korang dapat tengok kat mana-mana, tapi kali ini double-triple-prosperity luar biasa ceria.

Ececeh, ada orang jual mahal, taknak cikgu ambik gambar dia. Blah lah Afiq, Cikgu nak sayang cium Amat jer...hihi...



Abang, jangan buat muka blur tu kalau tengah tankap gambar la. Steady la sikit bang...


Afiq marah kalau aku peluk Amat. Dia kata Amat tu dia punya. Ko tengok tu, aku peluk Amat pun dia da gelabah...

Yela Afiq ambik la Amat tu, cikgu tak heran la. Afiq dengan Amat kalau nak hadiah lagi jangan suka suki baling lego merata-rata ok. Kiss sket... ;)

Amat, kalau Afiq buli Amat lagi, bagitahu cikgu la...Janganlah senyap jer okay.Afiq tu ganas sikit, Amat ni lembut je...sopan dan senyap...

 Kalau ada yang baca facebook, aku ada cakap pasal Aiman. Masalah dan tabiat Aiman yang susah dikikis.Aku taknak rotan dia sangat-sangat...Tapi kena rotan juga sebagai pengajaran...

Aku bersyukur sebab murid-murid istimewa ni la yang membuatkan aku ceria sepanjang hari. Walaupun dorang susah nak dengar kata, tapi tindakan yang diorang buat tu menyentuh hati dan perasaan , dan buat aku gelak jer.Omaiguudnes, hidung aku berkilat dan menyilaukan pemandangan korang. Biasalah jaga budak-budak ni, berpeluh aku.Hahaa...

Comments

  1. comel gile afiq tue....huhu...
    dl kat PLKN ade gak bwat bnd2 mcm nie...best gile...
    now, rndu gile ngan bebudaq tue..hohoho...

    ReplyDelete
  2. kdg2 seronok lyn kerenah dorg even satu cabaran..
    chaiyok2 lampu neon!

    ReplyDelete
  3. comel siol sume2 tuh.. aku nak cubit sorng2 leh? hahahah

    ReplyDelete
  4. mereka perlukan perhatian dan kasih sayang...
    ada yang 'terlupa' akan nasib mereka ni..
    ada yang sanggup untuk terus 'meninggalkan' mereka di pusat2 jagaan kebajikan...
    di mana letaknya hati dan sayang...
    peri seorang manusia?

    eh..emosi plak aku...

    ReplyDelete
  5. ....nak main lego... bagusnya cik lampu neon nie..

    ReplyDelete
  6. even maybe penat, but i know fun kan melayan budak2 ni. comel je belaka. keje ko best!

    ReplyDelete
  7. k.a, heheheh boleh tahan laa tapi kadang2 aku give up gak..sebab aku bukan tabah sgt pon...



    zikr, hihi nak main takpe, jgn dok baling2 k...




    remy ishak, betul gak turemy...salunye yang kene buang tu dihantar kat pusat jagaan macam kat taman sinar harapan...sedih gak..ko penah g kan?



    zahratulhayat, heheh dorang mmg terbaik..tapi kecik2 leh la layan..kalau da besar tu urusan cikgu sekolah menenagh plak heheh


    sugar2, hehehe cabaran weh...tapi seronok ;)




    anie, hehehe meh la cni tgk budak2 ni kalau ko rajin hahah

    ReplyDelete
  8. budak-budak tu tak takut ke tengok ko ? Muka ganas jer ...

    ReplyDelete
  9. touyakaruma, hahah ye kot..maybe dorang gerun tgk muka aku cam singa..takpelaa singa hati baik punyaaa hahaa

    ReplyDelete
  10. yup che Neorul... pernah pi kat Sembulan, Sabah... sedih+sayu+kasihan+simpati+geram+marah... bercampur baur perasaan tu.. (~_~)

    ReplyDelete
  11. remy, ko wat lawatan sosial ke ape? huhu...bagusla biar ade pengalaman pergi kat tempat2 centu..kalau tak kita tak tahu..realiti hidup camner...huhu..ko ni emosional gak ek..hihi..

    ReplyDelete
  12. Kagum nengok mereka ni pandai dengar cakap cikgu2 mereka ... akur! Bagus tu!

    ReplyDelete
  13. bestnye keje dye. maen ngn bebudak. kalo saye ade kt situ da gomol2 da bebudak tu sume.

    hikhik.

    ReplyDelete
  14. sedih plak aku tgok gambar2 ni

    ReplyDelete
  15. nak afiq.hehe.
    lame ah x pegi jenguk adik2 neh..last pegi sem lepas..adei..xpe2..ade mase nanti pegi..^^

    ReplyDelete
  16. et, heheheeh bila ade praktikal ke?



    hans, huhu jgn la sedih..biasa je la..



    psycopath, huhu mmg kerja aku gomol budak je...



    precious, mesti kat sekolah ko pun ramai kan? ;)

    ReplyDelete
  17. macam2 perangai budak2 ni... kena bersabar je laa...:)

    ReplyDelete
  18. red, hehehe tapi kadang2 off limit gak red. aku ni bukan penyabar sgt hahahahah

    ReplyDelete
  19. hehehe.. dah nama nya pun budak2...:D

    ReplyDelete

Post a Comment