Contest McDonalds GCB Grand Prize RM10,000 : Silampuneon Join Contest McDonalds Untuk Enjoy Dan Menang Grand Prize ! Malu Belakang Kira, Janji Enjoy !

What your G Contest ... G string ke G Spot ye? Okay sila gelak secara berkenduri sekarang juga. Gelak sekarang, aku cakap sekarang !! Hahaha...aku dah gelak sakan dulu dari korang bila project kedua aku ni selesai dibuat semalam. Gelak laaaaaa.

Jom join contest kat sini : Facebook McDonalds

Tensiion tau tak, malu tau tak. Maluuu tapi takpelah. Itu lah yang dinamakan dengan melibatkan diri dengan aktiviti berfaedah di waktu lapang kan ? Daripada aku pergi clubbing ke, hisap rokok ke, melepak habiskan duit shopping jacket lawa lawa ke...baik aku join contest McDonalds Grilled Chicken Burger ni... ;)

 Whats your G? G string ke G spot ? Mana satu yekk nak letak ??

Alkisahnya, memilih slogan yang begitu lama dan leceh sekali...tapi aku harap korang boleh faham maksud slogan kami yang berbunyi : G is for Gormandize ! Because as you eat more, flaming with devour, you will adore and the next thing you do , you'll be singing on the dance floor ! 

Ala dalam melayu nya, G untuk makan dengan lebih banyak, bila korang makan banyak banyak dengan lahapnya, korang akan jatuh cinta dan menyanyi di lantai dansa ! Cam poyo kan...arghh aku tak tau lagi mana yang kretif sebab aku bukan kretif pon ! (siyesly ok)

Lagi sekali gabungan padu dua budak ini : Si Neon dan Reiko

Siap ade lagu khas untuk Grilled Chicken Burger McDonalds ! Ahhh gelak laaa ! P/s : Video dibuat tanpa sebarang make up hahaha. Aku berpeluh peluh kot dengan spotlight ape bagai !

Haaa part ni korang mesti nak gelak kan ? Gelak laaa weh...dah habis gelak nanti jangan lupa bagi sokongan padu korang untuk aku ok...nak bertanding dengan beribu lemon orang bukan mudah kan ? Jadi aku memang perlukan bantuan saat saat genting ni. 

Lagi 4 hari je korang boleh vote aku...issshkk..macam susah je kan..aku tak sure sempat ke tak, tapi belasah je laaa. Chow !
Nak tengok video lagu gspot gstring gormandize yang best tu kat sini yer : http://apps.facebook.com/mcdwhatsyourg/entry.php?id=4045
 
Hah, kalau nak vote aku silakan , dan terima kasih ye : http://apps.facebook.com/mcdwhatsyourg/entry.php?id=4045



Comments

  1. hey i pun join tau.gudluck k :)
    video yg comel.veri de like!ehe
    i dah vote u.vote i back k.heheh

    http://apps.facebook.com/mcdwhatsyourg/entry.php?id=1748

    thanks! :)

    ReplyDelete
  2. haha
    ada peluang nak menang ni
    hehe

    ReplyDelete
  3. huhu...gud luck ea...selamat menang tau!!

    ReplyDelete
  4. wah..
    gud luck yek...
    terigt lak lionteen time msuk cntest mister potato...
    sggup memalukan diri..
    hehe

    ReplyDelete
  5. moga berjaya..apa salahnya mencuba

    ReplyDelete
  6. aha...
    kalo dah neon yang masuk,
    sis memang angkat white flag dulu aa..hehehehe

    ReplyDelete

Post a Comment