I Am Afraid : Fobia Diri Ku Terhadap Mu

 
Thanks sebab berlaku jujur dengan aku ok. Aku appreciate sangat sangat...lterima kasih kerana menjelaskan kedudukan sebenar...hurm nasib baik lah tak terlambat sangat kan...tapi entahlah...mari kita bawak bertenang dulu ok...jangan tergopoh gopoh.

Selama waktu aku menyepi ni, memang aku sukaa sangat, gembiraa sangat walaupun jauh sudut aku sepi menangis. Siapa yang nak tunjuk dia lemah kan ? Takmau...tapi percayalah bukan mudah nak berlagak hero. Kalau korang kata aku ni hero, korang memang mudah tertipu disebalik keriangan aku..hik hik...; )

Tapi siyesly, aku takuttttttttttt sangat sangat. Memang aku takutt nak letak harapan lagi, memang aku takut nak berdepan dengan benda ni lagi, memang aku takut untuk dilayan macam tu lagi...aku boleh bagi peluang, tapi sekurang kurangnya aku nakkan feedback positive. Aku taknak jadi macam dulu...pls...dan tolonglah bantu aku hilangkan rasa takut ni...aku macam dah fobia...sorry, aku memang dah fobia.

mood : i need it........tapi fobia ! helpp me to overcome this fobia plss !


COOL Promotion Untuk Bulan Ni ! Check It Out Guys !

  BLACKBERRY KEYBOARD TOUCHSCREEN!
ICE SKATING RM4 & HAIRCUT RM8  
KARAOKE RM25 / 3HOURS !  

Comments