Pages

Friday, February 28, 2014

Najwa Latif, Hilang - MP3 Download.

Assalamualaikum !

Dan aku...hilang...hilang....
dari cinta mu...
dari hidupmu..
dari segala galanya....
milikmu...
milikmu..


Hu...sadis nya lagu ni..layan je lagu Najwa Latif ni kali ni kan... (T__T) Hanya lagu je yang macam boleh faham jiwa..ouppppss ! Moga apa yang ku rasakan ni terbang ke langit...ke udara...dan...dan...huhu...Aku hilang,hilang hilang ~ Kebabom ! Kalaulah ada yang faham...feeling so sayu kalau teringat dan terbawa bawa ingat benda benda sayu ni...seolah olah ada yang faham tapi...sesuatu yang hilang. Faham ke ? Hanya diriku saja yang faham lah kut...

Anyway !

Mesti ramai kan tengah cari cari lagu Najwa Latif - Hilang ~ Mai la download lagu best ni woih.....
cepat click sini Lagu Terbaru Najwa Latif ( HILANG) 


Music Video Lagu Hilang , Najwa Latif ~

Lirik Lagu Hilang ~  Najwa Latif
Video Muzik/ Music Video
Najwa Latif - Hilang (Official Music Video) (Youtube)

Lirik Lagu/ Lyrics
Aku hilang diriku sementara mengejar kamu
Aku hilang nyawaku kernaku mau cintamu
Dan aku hilang.. hilang

Dari cintamu
Dari hidupmu
Dari segala-galanya
Dari cintamu
Dari hidupmu
Dari segala-galanya

Milikmu hu ohh..
Milikmu wo ohh

Aku ingin kau tahu
Dan sedarkan kewujudanku
Aku inginkan kamu
Lebih dari yang kau tahu

Dan aku hilang.. hilang

Dari cintamu
Dari hidupmu
Dari segala-galanya
Dari cintamu
Dari hidupmu
Dari segala-galanya

Milikmu hu ohh..
Milikmu wo oh


Dan mungkin kau takkan pernah sedari aku
Dan mungkin kau takkan sedar kewujudanku
Tapi ku ingin kau tahu
Ku akan mencintaimu
Hu ohh

Dan aku hilang.. hilang

Dari cintamu
Dari hidupmu
Dari segala-galanya
Dari cintamu
Dari hidupmu
Dari segala-galanya

Dari cintamu
Dari hidupmu
Dari segala-galanya
Dari cintamu
Dari hidupmu
Dari segala-galanya

Milikmu hu ohh
Milikmu wo oh
Milikmu

nampak bintang tu ? tengoklah bintang...kita semua tengok bintang yang sama kan.. kan...




# hilang..
# sepenghujungnya mari kembali kepada Pencipta sekalian makhluk dan alam semesta...Allah swt !
 

Designed by Alieff Artwork