Monday, September 16, 2013

Meraikan Hari Raya di Sek. Cina Sam Yoke =)

Assalamualaikum warahmatullah hiwabarokatuh...

Haritu kami buat makan makan sikit sempena menyambut Hari Raya Aidilfitri kat sekolah cina sam yoke ni. Hebat tak...huhu sekolah cina pun sambut raya gak :) Yela..jeles sungguh bila tengok cikgu cikgu yang sambut hari raya di sekolah kebangsaan..mak aihh superb meriah...kalau sekolah cina...alahaii laaa hoii...

Masa ni saya tak berapa nak happy la sebab tak dapat nak ada kat sekolah masa diorang sebok sebok buat preparation...saya kena pergi Hari Perasmian Buddy Club kat sekolah kebangsaan jalan batu...semua orang pakai cantik cantik..saya pakai baju tshirt je ah...huhu sedey je kan..takpe takpe saya tukang makan je.. :)

 
 masak kat luar bilik darjah ppki...hehe guru besar datang pantau hehehe...


 sementara cikgu tengah sibuk buat kenduri...masak masak...yang murid murid kitorang bagi buat pertandingan mewarna : )
 



peace peace semua !

 cikgu lee sook yee pun nak merasa menumis bawang :) hehehe kitorang buat meehun goreng masa ni...saya duk tangkap gamba je haha...







errr hehehehe !


Tolong laa pls pls pls saya bukan umur 18 tahun lagi...
cer tambah 18 + 8 tahun...haaa tu laa umur saya...
saya dok jenuh jawab soalan sama bila orang tanya...adik umur bape ? sekolah lagi ka ? ayaaark...
saya dah layak kahwin dah ni.. kah kah kah...(akibat taktahan dengan soalan makcik makcik bila nak kawen kan...)


bergambar dengan anak kakak ayu...nama dia Auni Batrisya...
suka jadi model :)
 





 tetiba ada isu hangat....apekes ni ? perbincangan hangat....hehehe




 saya dan anak anak saya...(cehh kahwin pun belom da berangan ada anak)
hahahaha....comel kan..konon konon laa berangan anak sendiri...ape la korang ni !!


peaceeee

bbq pun bolehhhhh ! berlakonn jap ah dok kipas kipas asapppp...
 

heheheh :)

father and son :) cikgu hafiz dengan anak dia

TERGEMPARRRR !!! : Masa kami sibuk sibuk memasak tu..ada seorang kawan saya tu Scha, kain baju jubah dia terbakar masa nak panaskan lauk lontong.... hahahaha...kain berlobang besar menyebabkan beliau terpaksa start enjin kereta dan balik pergi tukar baju raya yang lain...adehh laa hai..kisah lawak ni tak dapat diabadikan di sini sebab gambar tak sempat dirakamkan...keh ke keh !!

ok semua. babai.

itu sahaja dari saya, nurul.

assalamualaikum :)




 

Designed by Alieff Artwork