Pages

Saturday, August 03, 2013

Sugar Glider : Sugar Glider Mini Zoo Impian Saya !! :-)

Assalamualaikum !!

Baru baru ni saya dah siap lukis pelan dan ukuran mini zoo cage untuk sugar glider saya. Siap siap saya hantarkan kepada Encik Chan (salah sorang parents di sekolah) sebab dia pandai bertukang. Dalam penuh kesabaran saya tunggu nanti En Chan akan keluarkan quotation untuk saya..harga mini zoo tu...

Cikgu nak buat sangkar besar ye ?
Aah, saya nak sugar glider boleh main main dalam tu...orang boleh masuk dalam cage dan saya nak tanam pokok pokok dalam tu...boleh buat tak ?
Ok nanti saya bg quotation harga ye..cikgu bagi ukuran cage ye ?
Okay :)


Bajet bajet bajet...
Guna duit tabung...
Hu...
Harap-harap tak over bajet !

Saya memang gilaaa laaa dengan sugar glider ni..pada saya, saya memang kesian tengok dorang even dorang duduk dalam 3 feet cage tu...i tak boleh tgk dorang duduk situ lama-lama..i memang dah lama nak letak dorang dalam satu rumah yang besar..penuh dengan pokok pokok tumbuhan dan alam semulajadi..itu impian saya...


Haih...ini masalahnya sekarang macam mana nak pujuk mak saya untuk setuju ? Mak tak bagi buattt !! Aaaa....kalau nak kata buat kat rumah sendiri..saya ni tinggal dengan family lagi...huaaa....tak keruan kepala otak saya fikir...ingatkan dah boleh launch dah mini zoo ni...dah laama teringin ni..>_<


Camne nak pujuk mak ni !!! pujuk abah lah..maybe abah akan setuju..sebab abah suka...alaaa..tapi kalau mak pujuk abah tak payah buat mini zoo ? aaaaa tidakkkkk...huaa...sedeh sedeh ! T_________T


Hurm...untuk menghilangkan rasa stress...sebab taknak la jadi anak derhaka lak ...ish ish ish..meh kita tengok dan berangan mini zoo untuk sugar glider kita...huuuu...angan angan ku....


Disamping menghilangkan stress,, korang boleh berangan idea idea mini zoo sugar glider ni...garden theme ya.... best kot !! :)


kalau siap mini zoo ni, sapa nak masuk dalam cage kena bayar RM1.00 :) heheheheh...ada fee !!

 saya suka je yang ni !!! hihihi...boleh duduk lepak lepak dengan sugar glider sekali dalam ni hehehehe....


yang pasti dalam dia mesti ada banyak pokok tumbuhan tumbuhan supaya diorang kenal pokok dan rumput !! :) 





















I hope my wish come trueeeeeeeeeeeeeee one day !!

bye assalamualaikum ! 


opss iklan jap !!

JUMBO SALE  :) Dapatkan sekarang juga ye.....condition NEW =) Nak jual harga TERBAEK PUNYA XD
SMS : NEO 0192962614 :p
(kalau hantar SMS tu..sertakan nama, alamat, no tel, dan set berapa) ok. tq.
 
 
 
SET 1 RM 90.00 ONLY !
1 MOME BONDING POUCH
1 TRAVEL BAG MEDIUM
1 TRAVEL BAG LARGE

 
 
 
SET 2 RM90.00 ONLY!
1 TRAVEL BAG MEDIUM
1 BONDING POUCH MOME
1 BONDING POUCH FLORAL BLUE
2 SLEEPING ORANGE POUCH
4 PIECES CAGE SET

 
 
 
SET 3 RM80.00 ONLY !!
1 BONDING POUCH MOME
1 BONDING POUCH LEOPARD
1 BONDING POUCH ORANGE
1 RECTANGLE HOLE SLEEPING BEAUTY
1 SUGAR GLIDER BODY SPRAY WATERLESS
4 PIECES CAGE SET POLKADOT
 
 
 
  SOLD!!!!!
 SET 4  RM 70.00 ONLY !!
1 BONDING BAG FLUFFY 
1 BONDING POUCH ORANGE
2 SLEEPING POUCH ORANGE
4 PIECES CAGE SET

 



 

Designed by Alieff Artwork