Thursday, May 02, 2013

Handphone Jenama Samsung Tak Best & Cepat Rosak !

Assalamualaikum,

Ini kali lah ~ saya sangat geram ! Handphone saya mcm tettttttttt la....OK, mula mula handphone galaxy note saya tak boleh pakai sebab battery dah mcm ikan kembung. Bukan takat battery kembung je, kadang kadang stuck, ada garisan bergerigi bila on handphone mcm garisan takde siaran tu...dan kadang kadang skrin jadi warna biru...gila semacam telefon ni. Ok dah malas nak cerita pasal Samsung Galaxy Note tu. Malaslah nak tukar battery baru sebab mesti mahal ! Saya ni kedekut orang nyer ~ 

Semalam kakak pulak sedekah Samsung galaxy Wonder yang dia dah tak pakai dah. Konon happy lah dapat pakai handphone android..pastu bila charge tak boleh pakai gak. Ni mesti kes usb hub problem ni....mulalah saya nak benci semua brand SAMSUNG ni kan !!!!




Now BACK TO NOKIA.



 

Designed by Alieff Artwork