Pages

Friday, January 04, 2013

Terlanggar Kucing =(

Assalamualaikum warahmatullah...

Lepas isyak tadi saya keluar rumah sekejap. Mood tak berapa nak baik sangat.. mata pulak silau bila drive waktu malam...tak nampak sangat jalan..

Mak : Eh eh kucing tepi tu "

GEDEGUKKKK DEGUKK !!!

Neo : Ya Allah tak nampak mana ?? sumpah tak nampak mak !

Mak : Ko dah langgar dah kucing tu ! mati agaknya kucing tu ! (** bla bla pot pet pot pet pot pet...berterusan kena marah dengan mak)

Neo : Sudahlah mak..ena betul betul tak nampak la tadi... mak janganlah risau, rasanya kucing tu tak mati kot. Kucing kan ada 9 Nyawa, mak tak tau ke ?? : ( (**boleh pulak aku bergurau cemni)

Mak : banyaklah ko punye 9 nyawa..esok kalau nampak bangkai kucing tu ko tanam dia tau.



Sedih...

Huuu...first time langgar kucing :(

Sorry kucing ! Innalillah...

ni gambar hiasan jer...




 

Designed by Alieff Artwork