Saturday, December 01, 2012

Hello Disember, Bulan Shopping !

Assalamualaikum !


comel tak gambar ni !!


Waaaaaaaaaaa sayunye sayunye sayunye ! Kenapa sayu ni neo ?
Yelaaa bulan yang paling romantik dah habis ! Bulan November kan bulan romantik ? You all tak tau ke ? Hehehe..

Now datang pula bulan Disember :) Bulan Shopping ! Hahaha...nantikan semua orang dapat BONUSSSSSSSSSSSS...weee hoo !

Bila datang bulan Disember semua orang mesti ... :
  • Shopping cari barang sekolah anak anak
  • Shopping baju dan kasut baru bagi yang bekerja
  • Siap sedia nak masuk kolej/universiti idaman kalbu
  • Siapkan segala assignment dan kerja sekolah yang kena hantar
  • Buat persiapan utnuk menghadapi tahun hadapan
  • Diet makan untuk nampak slim dan tough tahun depan then taraaaaaaa kat kawan kawan
  • Paling penting pasang azam baru...buat wishlist baru...

jappp ada siapa yang lahir bulan disember ??? haaa baca ni ! 
:)





Persiapan kahwin ! 
Belum lagi ok..bagi saya masa yang sesuai untuk mencari jodoh yang betul betul boleh menghargai saya :) Weee..dont worry walaupun masih takde calon lagi, tapi dah dapat rasakan yang orangnya nanti mesti orang yang baik baik dan sweet sangat :) Sebab saya pun sweet gak ape ! Wuuu :) Bukankah Allah itu maha adil...jadi yakinlah dengan apa yang kita DOA padanya..betul kan ? Allah akan berikan yang terbaik untuk hambanya yang selalu meminta padanya ! Ya Allah kurniakanlah aku pasangan yang beriman...amin !



Persiapan sekolah ! 
Weehoo...kalau dah nama pun cikgu...tak payah ngade ngade nak lepak duduk rumah je cuti sekolah ni okay..makin nak buka sekolah..makin kena rajinkan diri pergi sekolah buat kerja mana yang patut :) Supaya nanti bila sekolah buka, takde la kelam kabut bagai kan ! XD



Azam baru !
Wah bila bercakap tentang azam..azam tahun ni dah terlaksanakah semuanya? Walaupun ada yang belum tercapai...tapi secara keseluruhan SAYA AMAT BERPUAS HATI dengan pencapaian saya pada tahun ini :) Nanti kat entri lain kita cite sal azam baru ye...tahun ni .. saya rasa ini je saya capai !
  • konfiden level meningkat
  • kesedaran serta ilmu meningkat
  • mulai bijak mengaitkan pengalaman dalam kehidupan seharian untuk SURVIVE dalam hidup ni
  • hubungan dengan Allah, dan keluarga juga meningkat
  • lebih sensitif kepada keperluan orang lain, bukan keperluan dan kehendak diri sahaja

Cukup...itupun saya dah cukup bersyukur dah...waaa ! Saya suka sangat tahun 2012 !! Moga moga tahun 2013 akan mendatangkan 20ribu juta makna untuk saya dan keluarga saya :)

COPP !!Twittt !!!
* hebatnye apex kahwin sampai 4 majlis woih..dapat bini superb lawa :) arghhh 

Gambar gambar random !!

hello december ! i love you !


siapa tak kenal dia ni..dia ni our prime minister tau...
lain kali bagi bonus banyak banyak k :)
muahhx i sayang u !  tetttt !


saya nak sangat pegi tempat ada salji !!!!!!!!!!!!!!!!!
nak nak nak nak sangat sangat !!!
pastu kan saya nak buat ABC kat situ..air batu campo ! hahahah
:P








 

Designed by Alieff Artwork