Wednesday, November 07, 2012

Persembahan PPKI : 5 Little Ducks Nursery Rhymes.

Salam..minggu ni stret kena latih budak budak buat persembahan sempena hari anugerah cemerlang untuk hari jumaat ni...HUuuuu...Mana ada orang  belajar dah minggu terakhir persekolahan ni kan. So enjoy je laaa..

Budak budak ni terkepit kepit jalan macam itik...alahai buat gaya itik pon susah ye...takpe practice make perfect ehh muahhxxx sayangs semua :)

So sad and nebes sebab hari jumaat ni tak dapat tengok dorang perform sebab saya dah amik cuti awal siap siap untuk persiapan kenduri kahwin kakak saya pada hari sabtu ni...wuuu ok babai semua take care...love you always :)




 

Designed by Alieff Artwork