Monday, November 26, 2012

Kenduri Kahwin Alia & Rizal : Kem Wardieburn, Setapak.

Salam,

Fieww...setelah berhempas pulas..sampai jugak di kenduri kahwin kawan saya di Kem Wardieburn. Pernah dengar nama kem ni..tapi tak tau pulak ejaan dia camtuh...cam pelik je pulak..

Nak puji sikit : 
- dewan kem wardieburn ni lawa :) selesa...sangat best
- toilet bersih
- makanan kenduri sedap T_T terutamanya kambing masak kurma
- persembahan askar tu best gila
- acara minta restu paling saya suka sebab...pengantin semua turun pentas dan salam mak bapak semua kat bawah...huaa time ni sedih gila weh..kalau saya laa jadi pengantin dah menangis berlagu dondang sayang dah !

Oh anyway...tahniah kepada pasangan yang kedua duanya saya kenal, dulu belajar sama di maktab perguruan. Tahniah to Alia dan Rizal dan selamat pengantin baru :)

Agak teruja datang kenuri ni sebab budak ni ha...datang dari johor ke KL...dan lama sangat tak jumpa...ini my EX ROOMATE ok..roomate yang lawak dan sempoi gila... haha nama dia mimi...haa rindu kat mimi whoa : )

ni ha budak ni EX ROOMATE ni...ish ish ishhhh :)
-teringat kenangan lama..
- buat roti sadin sesama
- stadi tak sesama sebab dia belajar sign language budak pekak..saya belajar budak masalah pembelajaran jerk...hiii suka tengok dia study sign language
- pergi velodrom sesama
-mengumpat dan berborak sesama
-menggila bersama
- tidur tak sekatil..tidur sebelah menyebelah katil sesama..
- papehal mimi memang best :)

mimi & neo

mimi, akma, neo

twit twit semuanya

bergambo lagik

macam dah janji je nak pakai oren oren gitu..padahal tak de janji pon

ni semua geng geng single aduhai...bile nak kawen ni ~! :P

takpe enjoy dulu..perbaiki diri dulu sebelum kahwin okay :)

ni gambar pengantinye :) so sweet kan !

nazmi, usop, dan mimi :)


Ok semuaaa chow cin cau :) Muahxxxx Assalamualaikum !




 

Designed by Alieff Artwork