Pages

Sunday, October 28, 2012

Jam Tangan Idamanku :)

Salam.

Hampir berdekad rasanya mencari jam tangan idaman. Macam misi mencari jodoh pulak hahaha... :P

Yang kat bawah ni gambar masa jalan-jalan kat KL Festival City haritu...sempat try jam tangan Fossil. Harga RM530 camtu laaa. Nampak cute di tangan ku...tapi masih berkira-kira nak beli. Takot hanco nanti bile saya pakai. Saya dah la ganas macam gorilla buas !


Jam oh jam...bila melihatkan keadaan jam tangan BUM saya tu...agak sedih sampai ada yang "JAM BERDAKI-daki" hahaha...mana tak nya...dah hitam legam walaupun warna asalnya warna biru. Haha...

Tapi kann walaupun jam tangan saya tu buruk. Saya sangatlah sayang kat dia..sebab dia ada super powerrr (lampu malam & lampu suluh) hahahaha...sebab tu lah saya sayang sangat kat dia ! Mumuuu...

Aper kata kita cuci mata sat tengok jam jam tangan yang kiut kiut ni Hehehehe...







Sebelum chow...nak bagi senyuman menawan dulu hahaha...menawan lah sangat kan ! Arrrr larikkkkkkkkk !


 
Assalamualaikum dan selamat malam !
 

Designed by Alieff Artwork