Pages

Friday, July 13, 2012

Lawatan ke Pusat Sains Negara 2012 !

Updated with new pics =) peace !

Salam

Seperti biasa...acara tahunan kami..kitorang mesti dijemput oleh pihak Pusat Sains Negara untuk memeriahkan lagi program yang berlangsung kat situ...

Jadi harini seisi keluarga PPKI...kami melawat ke pusat sains negara lo !

Pendapat saya sebagai seorang cikgu yang dah berkali-kali pergi sini bawak budak-budak...saya rasa...sambutan program special science day ni agak hambar pada kali ni ye...saya harapkan ada kelainan tapi...lebih kurang sama je macam tahun lepas..

Tapi saya kagum dengan usaha pusat sains negara dan sangat berterima kasih sebab sentiasa buat aktiviti camni untuk warga pendidikan khas...masuk percuma..makan pun percuma...aih kali ni takde milo sejuk free laa...lori milo tak kelihatan jadi saya agak kecewa disitu. haha..

updated new pics =)





boring betul laa kalau suruh anak murid yang tangkap gambar...so nak update nyer pasal korang layan kan je gambar blur blur k hahaha...nah


























-->
 

Designed by Alieff Artwork