Saturday, June 02, 2012

Sayang Seribu Kali Sayang.

Sayang seribu seratus lima puluh tiga kali sayang,

Apa yang saya nak...saya tak dapat. Apa yang saya harapkan selama ni..sia sia. Bila fikir balik..terlampau banyak yang saya cuba...dan usaha...kadang kadang rasa sia sia. Sebab apa yang saya dapat balik tak setimpal dengan usaha saya...

Saya sedih lah..bila saya dah cuba jadi terbaik untuk orang..tapi orang layan saya macam barang permainan beli kat kedai dua ringgit je...mungkin saya ni macam halimunan kot...buat ape pun tak boleh jadi yang terbaik...buat ape pun salah..buat ni kena marah...buat tu kena maki...seua benda dan tindakan saya salah pada mata orang...

Bila saya pergi..orang kata saya ni teruk, orang benci saya...padahal saya jadi makin teruk bila takde orang faham dan cuba hargai kehadiran saya...lebih baik saya lari selamatkan diri sendiri...kalau tak...esok esok saya yang mati kena buli dengan orang...

Semua orang ada kelemahan, semua orang ada kelebihan tersendiri. Memang...Saya maafkan je semua orang yang pernah buat salah dengan saya...dan saya harap orang sekeliling saya juga maafkanlah saya...saya bukan sempurna...kamu juga bukanlah sempurna...

Memaafkan sudah tentu. Melupakan pastinya tidak.  Banyak yang tersimpan saja dalam hati. 

omai...weirdo gambar ni ! ohya happy weekend !
 masa study dulu dulu haha

 Sebelum saya merepek dengan lebih panjang lagi..better la stop mencarut kat sini...ok babaii...jaga diri semua...



"Baiki sahsiah diri, Hindari musuh durjana."


Yang benar,
Neo.










 

Designed by Alieff Artwork