Pages

Sunday, June 24, 2012

Lebuhraya Duke.

Sedih, pedih, terluka, kecewa, geram, marah...

Haaa...itu yang dirasakan masa bawak kereta di lokasi lebuhraya duke menuju MRR2 balik ke cheras sekitar pukul 7.00 malam semalam...kereta yang saya bawak bergerak perlahan lahan macam siput..ishhh...

Saya sangat fedup dengan jam kat kuala lumpur ni. Apekejadahnye laa sampai jam teruk sangat macam ni...paling tak best...bila penat penat beratur di jalan raya..ada manusia yang potong jalan ! memang nak kene simbah dengan air taik la ni ! ish ish...orang pun nak cepat gak...bukan dia sorang kot..

So kesimpulannya memang saya balik salah timing okay...sepatutnya keluarlah awal kol 4petang..kalau dah lebih 4 petang tu jalan akan jam packed sangat...so lebih baik kiranya bergerak balik selepas kol 9malam...ish ish

Taknak duduk KL boleh tak ! fedup dengan jam aih ~ 
tolonggg kereta tak bergerak ~!!






 

Designed by Alieff Artwork