Pages

Saturday, May 05, 2012

Jodoh Itu Rahsia Allah.

Salam yall.

Camne dengan weekend korang ? Jangan stress stress okay...sayangi diri anda sebelum anda sayangi orang lain...

Korang tau tak tentang jodoh dan pertemuan...yang pastinya telah ditentukan oleh Allah...Allah maha mengetahui..apa yang terbaik untuk hambanya...so sebagai hambanya...kita tak perlu terhegeh hegeh menagih cinta manusia...yang perlu kita terhegeh hegeh ialah cinta Allah...

Ohya...saya suka ayat ni. "Be a better person, and the rest will follow"  So buat masa sekarang saya akan cuba perbaiki diri sendiri dulu..saya akan cuba lengkapkan kekurangan yang ada dalam diri ini...

Saya harap..takde yang makan hati dengan cara saya...saya sebenarnya sedang mencari...mencari cinta Allah..=) Dan saya berharap agar sentiasa dapat petunjuk dari Dia..saya taknak membuat kesilapan yang boleh mengundang padah.



Kalau suka tak semestinya bercinta.
kalau bercinta tak semestinya ada jodoh.
Kalau ada jodoh takan ke mana jua.



p/s : so sorry

 

Designed by Alieff Artwork