Monday, February 27, 2012

Kenduri Kahwin Razimah & Joe.

Salam,

Sabtu lepas saya ke jelebu lagi. Saya rindu sangat kat jelebu...rindu sangat...tapi saya dah naik segan nak lepak sini...ye la...sapalah saya kan ? Bukan sesiapa yang penting pun...haih T__T Psst...walau hati ni macam ada kekurangan je rasanya...tapi saya just nak enjoy the moment lah kali ni...

Neway...kali ni saya ke jelebu sebab ada kawan saya kahwin. Pasangan pengantin yang kahwin ni dua dua kawan saya. Dulu sama belajar di institut perguruan ilmu khas...rasanya lama jugak diorang ni bersama..sejak dari awal zaman belajar..sampailah sekarang..akhirnya bersatu jua. Alhamdulillah...moga panjang jodoh dan kekal selamanya =)

Thanks pada mohd huzairy yang sudi jemput saya teman dia pergi kenduri kahwin ni...huhu...dapat juga jumpa kawan-kawan lama yang masih belum kahwin tu =) Masing masing tanya.."kau bila lagi" hahaha itu dah jadi soalan berwajib kalau jumpa kawan-kawan ! Sebab kebanyakkan kawan-kawan semua dah kahwin..dah ada anak..belum dapat cucu je lagi huhuhu...

Oklah, jom layan gambar kenduri kahwin Pn Razimah dan Encik Jo ni hehehe..

















Alhamdulillah selesai semuanya =) 




 

Designed by Alieff Artwork