Pages

Friday, February 03, 2012

Apelah Nasib...:-X

Salam.
Harini tak best lah.ada beberapa perkara yang buat i sakit hati dan geram...bengkak je hati ni...nak sharing kat blog sekejap!
Awal pagi jumaat. .. Hati terdetikkk....oh malasnya nak pergi sekolah! Mood asyik nak cuti jer huhu...perut memulas mulas di pagi hari. Pasang niat nak melabur kat sekolah..
Sampai sekolah je terus serbu bilik air..nasib baik cek dulu..arghhhhh takde air la pulak! Tension...tahan je la.
Masa nak ambil barang barang di kereta..terperasan satu benda yang sangat menjijikkan dan masih fresh melekat di tingkap kereta....arghhhhh! Ada orang ludah pekat kahak kat kereta i!!! Kena pintu kereta dan tingkap kereta viva neon..menjijikkan! Nak muntah rasanya tengok benda camni pagi pagi buta. Saya terus ambil botol air saya...dan curahkan atas ludah kahak pekat jijik tu...dah la kesan degil! Susah nak basuh pulak tu...melekat lekit okay! Saya target mesti budak budak sekolah or parent or staff or pakcik guard sekolah ni punya kerja...no idea lah ni perangai jijik sape nih! Habis air minuman saya pagi pagi tadi. Hurmmm so sad:-@
Felicia liew mei qin pula harini tak berapa nak sihat. Boleh pulak dia muntah atas pinggan dia waktu rehat sekolah tadi. Saya yang tengok pun naik muallll...yucks...uwekkkk...
Balik tadi pulak tengok facebook...macam %%/#*&## ada manusia yang suka makan tuuuuttt ni...yang buat saya hangin semacam...bajet bagus sangat...sabar jelah...
Dah dah dah. Lets call it a day.babai. Lappp you all yang always support me and this little lip lap blog yah. Muuaahhhxx:-D senyum sikit walaupun harini semua banyak yang pahit.

Published with Blogger-droid v2.0.4
 

Designed by Alieff Artwork