Friday, January 27, 2012

Kasut Sukan.

Jahanam dah kasut saya ni !

Goodbye bebeh...ke dalam tong sampah la tempat ko nanti..hehehe...sayang gak kat kasut ni..dulu beli lawa jer. Dah masuk tahun ketiga pakai kasut ni tau !!  Lumrah hidup yang buruk, yang hodoh, yang dah rosak tak dipandang...yang cantik , yang wangi, yang molek disanjung tinggi...sama jugak dengan manusia...kalau cantik paras rupa...peribadi biarlah cantik sekali..baru lah orang suka ye tak ?


Tarikh lahir kasut ni...

Tarikh luput kasut ni..
27 Januari 2012... 
(pssttt i tak pernah basuh kasut ni heheheh)





Dulu dulu pun selalu juga cerita pasal kasut rosak....saya pakai kasut..mesti jadi sampai maacam ni baru saya beli baru tau...
Tapi..lihatlah ape yang jadikk.. AngryFace HUaaa!!
~Mari saksikan ape yang berlaku~
Daku sgt kuciwa dan malu kekucingan.
:pandaGeli_18:

*****

:pge58: Neo with frustrated face.:pge58:


 

Designed by Alieff Artwork