Sunday, July 24, 2011

Mak Carikan Calon ?

Salam,

Tatkala ni saya tengah melarikan diri dari soalan yang tajam menusuk kalbu punya dari mak saya...Gila ke ape nak main jodoh-jodohkan orang ni ? Woiishh...giler giler ini kerja giler ni. Zaman sekarang ni takde main lap tali lap tali tamplom pasal jodoh ni. Ingat main dam ke ? Eh...eh...hahaha...


Sanggup saya kahwin lambat dari main terima je lamaran orang. (Lambat ke? Alaa umur baru 24 kot, belum ada master lagi nih !) Mau giler meroyan saya nanti wooo...Hahaha...Sorry la mak, kita bincang lagi pasal jodoh 1-2 tahun akan datang yer. Muahaha..buat masa sekarang ni tengah melepak kan diri dengan benda benda yang super duper best dulu...Mana tau, tengah lepak lepak sambil layan benda super best dapat calon yang super best gak kan ?

InsyaAllah.

P/s : Sape pakcik makcik yang berani menghasut mak saya, taknak kawan korang..saya tau pakcik makcik saya suka follow entry blog saya...uhh uhh...=)
 

Designed by Alieff Artwork