Sunday, July 03, 2011

Larian 1 Murid 1 Sukan 1 Malaysia, SJK C Sam Yoke.

Salam,

Seperti yang dijanjikan, saya update lagi berkenaan Larian 1 Murid 1 Sukan 1 Malaysia ni. Seronok betul berlari semalam. Ingatkan taknak lari sebab saya malas sebenarnya hahaha..tapi habis 4 pusingan saya berlari keliling sekolah. Hahaha...dah lama tak bersenam begini tau..badan rasa gatal gatal lepas berlari jauh =)

Jadi, tanpa perlu bercerita banyak, apakata kita layan sahaja gambar posing cikgu cikgu dan anak murid SJK C Sam Yoke sempena Larian 1 Murid 1 Sukan 1 Malaysia, semalam. Enjoy...

 dimulakan dengan senamrobik oleh cikgu neon dan cikgu aishah.

amboi apa yang gembira sangat tu? hehehe

lepas senamrobik pun kami turut serta dalam larian !

 siap ada obor berapi lagi tuu huyooo
 mulakan larian dengan penuh semangat
 cikgu aishah dan anak murid kami, aaron dan bapanya.

ni cikgu carrie penjaga checkpoint

mesti nak bergambar punya kan !
 cikgu ecah !

cikgu lambat berlari sebab tengok gelagat budak budak lari...
 yess dapat cop di tangan dah ! lari lagii cepatt cikgu neon dan cikgu aishah !

satu round baru dapat satu cop laa..lagi 3 round maa...
 sayang ku anak murid ku berlari dengan emaknya turut serta sekali !
warga program pendidikan khas integrasi yang turut serta dalam larian 1 murid 1 sukan 1 malaysia
 cik adik tien kean yang seronok berlari hari ini
 cikgu aishah, cikgu hafiz dan cikgu othman

cikgu hafizullah , cikgu neon, cikgu othman


saya konon konon berlari laa hahaa

dah pusingan yang kedua nih.. lagi dua pusingan jia you lau she !

 cikgu voon  dan cikgu aishah

cikgu voon dan cikgu neon

yess dah habis lari 4 pusingan, jadi insan yang paling akhir sekali sampai ke garis penamat...diberikan sticker badan yang terlampau banyak ahhhh ! hahahaha

cikgu lee dan cikgu aishah

cikgu neon dan cikgu lee

saya dengan anak murid saya yang kuat berlari nih...

anak anak murid saya yang turut serta...kecewa sebab tak dapat hadiah

kami warga pendidikan khas =)

cayang semua anak murid cikgu !

Amacam, meriah tak kami cikgu cikgu ni bergambar semalam ? Haahaha...yang saya pulak macam tah pape pulak pakai baju dua lapis macam tu...sebenarnya dah pakai baju biru tu, tapi disuruhnya pakai baju free warna hijau tu pulak. Hahhaa... Alhamdulillah event semalam berjalan dengan lancar sekali...yeepe =)
 

Designed by Alieff Artwork