Saturday, July 09, 2011

Beli Laptop Baru.

Salam...

Niat di hati sebenarnya nak sambar laptop second hand jer..tapi kakak saya pulak dah bebel suruh beli laptop baru..hurm...duit dalam bank cukup ke tak ni...arghh...

Rasanya duit tu ada tapi..alahai Beratnya rasa hati nak beli yang baru.Yelahh nak berjalan di lowyat tu bukan minat saya..mau pening kepala woooo..

Buat pengetahuan korang , saya menulis entri ni pun guna iPad ayah saya jer..sadis woo..allergic tangan saya ni sebab tak dapat nak mengetuk keyboard.. Hurmmm


 

Designed by Alieff Artwork