Thursday, June 23, 2011

Hapus Kenangan Dengan Air Mata.

 Sometimes, the best memories are sad...Because you know that they will never happen again. I miss those memories...

Wow,

Tajuk memang tak boleh blah...perghhh melayang siot. Tapi ya itulah sebenarnya yang berlaku. Ku hapus semua kenangan dengan air mata...ku titipkan doa pada hadrat Ilahi, agar dilembutkan dan diterangkan hati serta jalan yang aku dan mereka lalui...Woah, mencabar betul hidup ni...Air mata pun air mata lah...jangan keluar air mata darah sudah kan kan kan ! 

Hapus Kenangan Dengan Air Mata.

Nurul Lau Shi Jia You ! Jia You ! (cikgu nurul, usaha lagi !) Hari ni hari gembira, kerana puas bermain dan gelak tawa dengan anak anak murid...macam-macam gelagat seh !

P/s : Boleh blah pada orang yang benci dengan tangisan perempuan. Yang tak tahu betapa bernilainya tangisan ni...yang tak dapat menilai harga tangisan ni...seseorang tu takkan menangis kalau hatinya tidak terguris...Well, that is my past. Sekarang ni nak nangis kuat kuat pun takpe lah, bukannya kacau hidup orang lain pun kan ? Menangis itukan satu kelegaan yang amat best... Jom terbang melayang ~ Jangan lupa senyum senyum kambing selalu walaupun hati macam zombie.


 

Designed by Alieff Artwork