Wednesday, May 25, 2011

Kecewa.

Jika kau merasa kecewa, pandanglah ke sungai..
Airnya mengalir biarpun berjuta juta batu menghalang.
JIka kau merasa sedih pandanglah ke langit..
Kau akan sedar bahawa Allah sentiasa bersamamu...
Malam ni jiwa saya resah...Ada sesuatu yang buat saya kecewa sangat. Ada perkara yang buat saya tercampak jauh sangat...Rasa macam dilempar jauh beb...

Bukanlah saya mengharap orang beri layanan terbaik pada saya, cukuplah sekadar memahami keadaan dan menghargai apa yang sudah ada...

Saya masih tak letih berusaha, saya masih kuat dan gigih, saya masih cuba dan cuba, saya tak pernah miss berdoa, rasa kecewa pada ketika ini, saya harapkan cepat cepatlah pergi...Pada mata yang memandang, saya tak perlukan simpati dari kamu semua.Cukuplah sekadar faham dengan keadaan saya sekarang, please...Apa yang saya rasa sekarang tak perlulah ditambah lagi dengan perkara perkara lain...

Ya Allah, hilangkanlah resah hati ini, tetapkanlah hatiku hanya untukmu Ya Allah...jauhkanlah segala resah dan payah dari hati ini..Kuatkanlah semangatku untuk mengharungi segala-galanya...


 

Designed by Alieff Artwork